6 Ağustos 2019 Salı

ÖRÜMCEK NAZİF

Çağlayan / 03:45


Ya sizin ben sıska götünüzü sikeyim arkadaş ya..Sıçmayı işemeyi biliyonuz bari şu tuvalet kağıdını değiştirin be amına kodumun moğolları başımıza dert aldık yeminle ya..Gece gece hay sikeyim yapac..LAN..LAN ANANI SİKİM LAN...LAAANNN..


-Abi ezme abi yapma abi..
-Çık lan ordan göt..
-Abi yapma nolur abi..
-Olum bak inatlaşma benimle şu saatte çektirtme çamaşır makinesini çık ordan..
-Söz ver öldürmeyeceğine söz ver çıkayım..
-Lan çıksana eklemlerini siktiğim pezevengi..
-Abi nolursun ya bir ben kaldım vallahi zararsızım öldürme ezme beni yalvarırım bak..
-Tamam lan ibne çık bişey yapmıcam..
-Söz ver abi delikanlı sözü ver..
-Söz ulan çık ordan bak sıçacam sıçamıyorum senin yüzünden..
-Tamam abi bak çıktım sakin ol..
-Ne arıyon lan orda..
-Serinliyodum abi..
-Lan serinlemek için tuvalet kağıdı rulosunu mu buldun yavşak..
-Napim abi,her yerdesiniz,ezip öldürüyonuz bizi..
-Siktirin gidin dışarda yaşayın oğlum ağaçlar çimler oh mis gibi doğa..
-Kuş filan gagalıyor abi..
-He siz de evlere doluşuyonuz ne güzel hayat amına koyim biz çalışalım kira ödeyelim siz süpürgeliklerde efendime söyliyeyim rulolarda bedavaya yaşayın..
-Napalım abi bizim camiada da iş yok..
-Ne ? Sizin camia mı ?
-Ömrümcekler arasında abi..
-Nasıl yani siz çalışıyor musunuz olm ?
-Tabii abi..
-Ne iş yapıyonuz la siz ?
-Abi biz genelde lif,kazak,patik,eldiven filan örüyoruz..
-Hahaha lan olum bi siktir git çok mu Raid kokladın naptın..
-Abi valla ya bak hatta öreyim sana bir tane gör..
-Yok örme ama bir ağ şovu yap bakayım nasıl yapıyosun..
-Tamam abi nereye atayım koluna atayım mı bi tane ?
-Yumruğu koyup dalağını sikerim yüz verdik götün kalkmasın zıpla şu duvara aşşağı in bakim..
-Tamam abi bak şimdi..Hoooppp...Hehehehe..Nasıl abi beğendin mi ?
-Maşşallah çok güzel çok beğendim..
-Eyvallah abilerin güzeli hehe..
-Adın ne la senin ?
-Adım Nazif abi..
-Memnun oldum Nazifciğim ben de Okso..
-Ben de memnun oldum Okso abi..
-Kardeş artık tutamıyorum müsadenle bir sıçayım..
-Ne demek abi müsade senin buyur..
-Eee sen burda böyle duracan mı yani ?
-Laflarız diye düşündüm abi hehe..
-Olum sen nasıl bir şekilsin amına koyim? Hasta mısın, yasta mısın yoksa merdiven altı bir işletmede küflü pasta mısın ?
-Hahaha bitiyorum bu benzetmelerine kafiyelerine abi ya..
-Nasıl bittin hemen olum daha bir tane yaptık ?
-Abi bu evin örümceği olduğum için hakimim bazılarına yani hehe..
-Nasıl yani olum bizi mi dinliyorsun sen habire ?
-Abi dinlemek değil de kulak misafiri oluyorum yani çoğu zaman hehe..
-Kulağını sikeyim peki göz misafiri oldukların var mı ?
-Şey...
-Konuş lan sikerim belanı..
-Var abi..
-Neler gördün mesela bahsetsene biraz?
-Abi bişey yapmayacaksın değil mi ?
-Yok lan anlat yapmıcam bişey ama geç karşımda anlat boynum tutuldu sana bakmaktan zıpla şu lavabo mermerine..
-Tamam abi hoopp hehe..
-Anlat bakim hadi..
-Abi işte geçen gece mesela şeyinizi gördüm o ablayla hehe..
-Hangi abla olum ? İçeride uyuyan mı ?
-Yok abi o çöp ya arada gelip gidenden bahsediyorum..
-Çöp mü ? Vay ben senin kara götünü sikeyim son derece insan bir örümceksin sen..Hangisi olum o ?
-Abi var ya dövmeli bitane kendinden geçiyor hani..Derya mıydı neydi ?
-Denga lan hahaha..Kendinden geçiyor ne yolunu sikem senin hahaha..
-Hehehe çok sağlam bir parça abi ya..
-Olum sen ne biçim örümceksin insanlara mı sulanıyorsun oturup ? Naptın bizi izleyip attırdın mı ibine çocuğu..
-Yok abi estağfrullah olur mu hiç öyle şey ekmek kırıntısını taşırken göz ucuyla bakındım biraz..
-Vay ben senin cilliğini sikeyim elinde ekmek var bide püü..
-Kızma abi ya görmüş bulundum işte hehe..
-Hangi sahneyi gördün lan tam olarak ?
-Şey..Abi ayaktaydınız kucağındaydı işte onu gördüm..Kendinden geçmişti böyle..
-Performans hakkındaki görüşün nedir peki ?
-Kilona göre gayet iyisin abi..Çok iyisin hatta hehe..
-Birader bak seni havaya atar ters silleyle ruhunu sikerim, şu tuvalet camına desen olursun, yüzsüze bak bide utanmadan cevap veriyor ya..
-Cidden soruyon sandım abi özür dilerim..
-Yok mu olum senin kimin kimsen siktir ol git bu evden..
-Var abi olmaz mı ama herkes hayat mücadelesi içinde..
-Nerdeler ?
-Birazı İstanbul'da bazıları Fas'ta ama genelde Avustralya ve Amazon'da bizimkiler abi..
-Amazon mu ? Ali Express'te filan yok mu hahahahahahahaha..
-Komik değil abi..
-Gülmezsen tekmeyi koyar bombeli götünü ezerim..
-Hehehehe süpermiş abi ya hehe Amazon ve Ali Express hehe müthiş ya..
-Aferim yola gel ben bir absürd mizah yapıyorsam güleceksin öğren bunları..
-Tamamdır abilerin güzeli..
-Eee İstanbul diyordun kim var burada ?
-Abi işte amcaoğlu filan var..
-Eee siktir gitsene onun yanına ne dolanıyorsun buralarda..
-Birbirimizi sevmeyiz abi..
-Niye lan ?
-Götü kalkık abi onun, tarantula o ibne, 1 yıl badiye gitti tarantula oldu götü kalktı..
-Olum sen benimle taşşak mı geçiyon ya ?
-Yok abi ciddi diyorum o gördüğünüz bildiğiniz tarantulaların hepsi badiye gidip protein tozu içerek öyle oluyorlar normalde hepsi benim gibi düz örümcek yani..
-La olum siktir git öldürtme kendini ya,farklı cins onlar, üstelik zehirliler daha ırkını soyunu tanımıyorsun şuursuz pezevenk..
-Abi ne zehiri ya sizi kandırıyorlar hep, zehir filan yok onlarda..Siz öyle büyük görünce bide sizi ısırınca şoka giriyorsunuz, kıllı tüylü ve büyükler panik atak geçirip zehirlendik sanıyorsunuz..
-Panik atak mı ? Bak hassas noktamdan vuruyorsun yapma bunu 46 numara terlik ayağımda ruhunu deliğinden çıkartırım..
-Ne abi ya ! Küçüğüz diye habire bize yükleniyorsunuz yeter artık ya !
-Bak bak bak götten eklemliye bak hele sik deliği boyuyla bana kafa tutuyor bak hele bak..
-Yalan mı abi ya !? Şuan benim yerimde el kadar tarantula olsaydı klozetin üstüne çıkıp polisi arıyordun yalan mı ?
-Doğru lan ibne onlar bide uçuyor kaçıyor baya boynumu emikler sikerlerdi haklısın özür dilerim..
-Önemli değil abi ama lütfen bizim gibi küçüklerle uğraşmayın artık..
-Haklısın kardeşim..Şey sorcam bazen gözümü açar açmaz tavanda örümcekle göz göze geliyorum mesela ama öncesinde içimden aha kesin örümcek var filan diyorum nedir bu telepati mi yoksa tesadüf mü ? Hep oluyor ama bu..
-Heee abi valla İsrailli örümcek olabilir onlar..
-O ne lan ? O nasıl oluyor nedir yani ?
-Abi onları Mossad eğitiyor astral seyahat ve telepati eğitimi alıyor hepsi..
-Olum siktir git ya, yok kavruk amın bademciği amına koyim..
-Valla abi beyin sinyallerinize filan sızıp böyle mizahsal atraksiyonlar yapıyorlar sıkıldıkları zaman..
-Mizahsal atraksiyon ne amına kodumun Abiye Kuzu'su ?
-Abi ne yapayım senin karşında ezilmemek için süslü kelimeler kullanıyorum hehe..
-Olum sen ne anlatıyorsun ya bak burada çatır çutur sıçıyorum, göt deliğim japon balığının ağzı gibi açılıp açılıp kapanıyor ne süslü kelimesi delirtme beni..
-Tamam pardon abi..Ülkenin durumu çok kötü ya ne olacak sence ?
-Ne ne olacak olum ?
-Abi ekonomi dış politika filan ne halde üzülüyorum bir örümcek olarak..
-Vay anasını be..Vay bana vaylar bana amına koyayım..Gecenin bir vakti sıçmaya geldim ve bir örümcekle ülkenin selametini konuşuyorum..
-Abi niye sürekli aşağılıyorsun beni ya ! Bu ülkenin örümceğiyim ben kaygılanıyorum..
-Birader senin kaygını ayrı muhtarlıkta olmayan kaydını ayrı sikerim bak yine spesifik sövdürdün bana amın yalellisi sanane olum ülkenin gidişatından ya ? Ağlara zam mı geldi yarrağım işine bak örmeye devam et ne bileyim siktir git..
-Aman be abi ağzımı açsam küfür ediyorsun daha demin özür diledin şu kardeşinden..
-Kardeşim örümcek sevmiyorum ya mecbur muyuz olum bir ibnelik bir çakallık var sizde garip garip hareketler yapıyorsunuz kanımız çekiliyor amına koyim..
-Abi yoksa sende araknafobia mı var hehehe..
-O konuya girme birader aslında vardı ama askerde kocaman tarantula besleyince mecburen yendik o korkuyu..
-Nasıl yani abi tarantula mı besledin sen ? Vay be abi bana laf yapıyon sabahtan beri ama kaslı büyük badici tarantulayı besliyorsun..Eyvallah be..
-Lan sikko sikko konuşup canımı sıkma yarrağın oğlu askerdeydim diyorum..İntikaldeydik yavşak devrem yakalayıp kavanoza koymuş getirmiş.Alt devre var torun tombalak var napsaydım, ananı sikiyim kocuman diyip komutanın kucağına mı zıplasaydım, Yiğit Özgür karikatürü mü bu amıcık..İşte ben de gaza gelip baktım öyle yani, konuştum, mizah filan yaptım yoksa banane sikiyim tarantulayı..Hay Allah'ım ya bide açıklama yapıyorum..
-Tamam abi ya ben anladım tamam gidiyorum ben müsadenle sana iyi tuvaletler dilerim haydi eyvallah..
-Tamam lan tamam dur gitme amına koyim özür dilerim gel tamam uykumdan uyandım ya sinirliyim biraz afedersin tamam az daha konuşak..
-Emin misin abi bak yine saracaksın bana üzüyorsun kardeşini yeminle..
-Tamam lan tamam demeyeceğim daha bişey yani makarasına derim söverim filan hehe..
-Peki abi öyle olsun..
-Neyse yok mu sevgilin mevgilin ?
-Boş işler abi ya orospularla uğraşamam..
-Ayrılınca orospu filan oluyorlar hemen değil mi hahaha..
-Yalancı arsız adi şerefsiz onursuz gurursuz namuss..
-Olum dur lan haha seriye bağladın ne oldu da bu kadar kızdın ?
-Boşver abi ya,terkedildim diyelim..
-Tarantulaya kaçtı değil mi ?
-Nerden bildin abi ?
-Hahaha dert etme olum kahpelik her canlıda var..
-Sen hiç terkedildin mi abi ?
-Hayır öyle bir duyguyu yaşamadım hiç, ben farklıyım olum..
-Nasıl yani abi ?
-Hastayım yani, kafadan..Az sayıda kişide var bu hastalık moruk azınlığız biz haha..
-Ne hastalığı abi ya şifreli konuşma..
-Olum ben ve benim gibilerin bu tip meselelerde bir bakışı yeter..Yani biz bakınca sigara içişinden gülüşünden konuşmasından ne bok olduğunu en başta anlarız ve ona göre bir senaryo yazarız ya da onların mevcut senaryosunda oynarız..Eğlenilecek mi evlenilecek mi hem bedenen hem ruhen orospu mu falan mı filan mı çözeriz biz..Yıllar sağolsun epey tecrübelendik..Sevmeyiz ama seviyor taklidi yaparız,ilgili sevgiliyi oynarız ama esasen sikimizde değildir filan..
-Ee iyi de abi bunu hemen hemen herkes yapıyor..
-Peki bu herkes aldatıldığını düşündüğü zaman gidip aldatıyor mu ? Bak düşündüğü zaman dedim gördüğü yakaladığı zaman demedim..
-Yani bilmem ama epey yapan vardır abi..
-He yani diyon ki bunlar sıradan şeyler ve sen hasta değilsin öyle mi ?
-Yani..
-Ya bişey sorabilir miyim çekiniyorum gerçi ama merak ettim..
-Buyur abi ?
-Ya seni yarrağımın başına koyabilir miyim nasıl duracak merak ettim bi ?
-Ne diyorsun abi ya !? Sen beni çok yanlış anladın ?! Ben senin bildiğin örümceklerden değilim..
-Anladım..Neyse götümü yıkayayım ben..
-Tamam..
-Çekil ordan ellerimi yıkayayım su gelmesin üzerine..
-Tamam abi sifonu çekmeyecek misin ?
-Her zaman önce ellerimi yıkarım sonra çekerim sifonu..
-Anladım abi..
-Hopp şöyle ellerimi kurulaya...Lannn o şampuan kutusunun üstündeki örümcek kim tanıyor musun lan onu !?
-Hani abi ner...
-DEEEETTT ammına koyduğum götten eklemlisi seni hahahaha işte böyle yersin feyki..




-Lan niye öldürdün Nazif'i ?
-Sanane amcık görmüyon mu hasta değilsin dedi bana..
-Bunun için mi öldürdün lan yazık günah seni abi bellemişti sana güvenmişti..Sikinin üstüne oturtamadın diye öldürdün değil mi lan amına kodumun sapık piçi..
-Ya siktir git ne alakası var öylesine bir merak ettim nasıl durur acaba diye ayrıca güvenmeseydi yarram zaten ilk başta öldürecektim sıçarken vakit geçirdim işte..
-Senin ben amına koyayım sen harbiden hastasın..
-Evet işte duymak istediğim buydu..Yok herkes öyle yaparmış yok şu yok bu gamlı götüne yasladığım örümceğine bak sen kimsin lan..
-Yine de öldürmemen lazımdı yaptığın büyük ayıp..
-Ya kes uzatma sikerim belanı peçete ver şurdan kaldırayım cenazesini..
-Nereye atacan ?
-Sence ?
-Olum yapma lan örümcek bile olsa haketmiyor bunu..Saygılı ol..
-Ya kes sikerim saygısını hepimiz bok çukurundayız bokun içindeyiz olum halimizi görmüyor musun ? Çalışmaktan ebem sikiliyor ben yine şanslıyım bir işim var ya olmayanlar ne yapıyor ? Götlerini mi siktirecek bu insanlar geçinmek için ? Ona zam buna zam hani bize am am diyen amca gibi olduk..Günde 2 paket sigaraya 29 lira para veriyorum..İyi ki alkolle aram yok..Halimizi görmüyor musun yürüyen boklarız olum ne olacak bu halimiz nereye gidiyoruz..
-Eee yarram Nazif'de bunu söylemek istedi tersledin çocuğu öldürdün amına kodumun evladı sen ne biçim insansın lan senin beynin olmaktan utanıyorum Allah seni alsın..
-Amin orospu çocuğu amin alsın da senden kurtulayım yoksa kafamı duvarlara vura vura öldürecem ikimizi..
-Amına kodumun hastası..
-Kes lan dürrük hastaysam senden kaynaklı bu, senin gibi beynin sülalesini sikeyim çekil şurdan gidiyom..
-Siktir gi..Lan..Şey...Sakın tavana bakma lan..
-Ananı sikeyim harbi mi..
-Valla..Bakma..
-Ver lan şu terliği..YETER ULAN AMINA KODUMUN MOSSADLARI ANASINI SİKTİĞİM İSRAİL DÖLLERİ YETER LAN YETEEEERRR..



O sırada moğol hatun uyanır..



-Noldi ne bayiriyosun ?
-KES LAN SİKTİR GİT UYU AMINA KODUMUN ÇEKİK GÖZLÜ OROSPUSU RAHAT BIRAKIN LAN BENİ BIKTIM HEPİNİZDEN..
-Agyama agyama gel saril rahatla..
-Bıktım Goya bıktım her taraf örümcek dolu Nazif'i de öldürdüm zaten NAZİİİİFF KARDEŞİM...
-Agyama geççer hepsi damam oyy fındık fındık yerim seni..
-Nazif kardeşim nasıl yaptım bunu sana...
-Kim Nazif ?
-Sarıl Goya daha sıkı sarıl lütfen..Çok pişmanım keşke yapmasaydım..
-Oyy oyy sen çok sıcak olmuş ya ama kim bu Nazif ? Arkadaş? Kardeş ?
-Göğüslerin ne güzel kokuyor Goya bacakların pürüzsüz mis gibi ağdalı..
-Kim ? Nazif ?
-Ya ne Nazif'i sikerim Nazif'i götün çok yumuşakmış avuçlarımın içinde eriyor resmen..Bide bu hatuna çöp dedirttik iyi mi vay amına koyim be..
-Yapma Denga duyarsa öldürmek beni hihihi..
-Bişey olmaz gerekirse ikinizi üst üste sikerim..



Alayınızı sikerim..

Dünyayı sikerim..

Mars'ı sulu sikerim..

Jüpiter'i bol buzlu kolayla sikerim..

Sarımsaklı mayonez bulaşmış Neptün'ü temizler sikerim..

Uranüs'ü maruldan kurtarıp sikerim..

Satürn'ü soğan halkasını çıkartıp sikerim..




-Başka ne kaldı amın evladı ?
-1 liralık dondurmaları filan var..
-Allah belanı versin..

6 yorum:

  1. moğolistan fahri konsolosu gibi adamsın mk :d

    YanıtlaSil
  2. çok şükür gene dozumuzu aldık oksocum hepimizi tedavi ayağına deli ettin mutlusundur umarım xdddd

    YanıtlaSil
  3. iyi bayramlar oksocum :*

    YanıtlaSil
  4. oxo burdayım inciden beri 2015 nöbet günlerimin vazgecilmeziydin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asteğmen miydin lan sen ? öyle bişey hatırlıyorum haha twitter'a filan gel arada laflarız

      Sil
  5. hay mq ya sjssjhs

    YanıtlaSil