4 Nisan 2019 Perşembe

GUKKURİKKU

Beyaz başlı dayı nerde, beyaz başlı dayı ?
Gördüm onu, balkonda, bişey içiyor 'bişey içiyor'..

Sisli bir Nisan, akşamın müjdecisi havlayan köpekler, tencerede kaynayan yemeğin mutfak camına buharı ve işaret parmağıyla gülen surat çizmek için oluşan müsait zemin..İki poşetten fazla çöp verince surat ekşiten kapıcının zile basması yakın..Bir fırsatını bulsam da çıkarsam çorabımı ve koklasam serçe parmak aramı..Belki topik bir pislik çıkar yuvarlarım parmaklarımın arasında..İt ürüyor kervan yürüyor yudumladığım kahve bıyıklarıma tükürüyor..Çektiğim e-sigara likitinin buharlaşıp ciğerlere kalkan olması,aklımdadır hala Zidane'ın Materazzi'ye kafası..Çene altı sakallarımı döndürüp düğümlemek sonra düğümleri açmaya çalışmak..Sağ gözümde Ayşe Kulin'den Sevdalinka, sol kulağımda İvan Petroviç'den Kalinka,eyy iki bacağımın arasındaki nolur dik kal..Hmm Margaret ? Hmm Margorot..Masanın üstünde duran Ivory marka ıslak mendilin telaffuzunu sorgulamak..İvori mi ayvori mi ? Ediz mi Edis mi ? Kilimcinin kör siki mi ? Çocukluğumun soba kurumlarına özlem duydum, anlıktı ve geçti..Ne kurumu kardeş devlet kurumu mu ? Hahaha nice humor amın oğlu..Akıl hastası akrabamın kış günü uçan tekmeyle baca devirmesi ve akılda ansızın Carlos Bacca'nın belirmesi..Buz dolabının ücra köşesinde donmuş pasta mumları, mankenden frikik bekleyen kameramanın fütursuz zoomları..İnstagram'da mütemadiyen seksi pozlarını paylaşan 50'lik oyuncunun töre dizisinde zılgıt atması ve aslında hiç seksi olmaması..Karayel kolonyanın habire şişe değişmesi, Cüneyt Arkın'ın mızrakla gavur deşmesi..İstanbul'da yağmur oranı %2'ymiş vallahi bu Apple büyük kahin, gerçi seçimden önce de aynıydı seni gidi apolitik Mikail..Elbet birgün batacak bu saltanatın kayığı, aşırı iticidir Bekir Bozdağ'ın sembolik bıyığı..Herkesin dilinde ya Ronaldo ya da Messi,muazzam sağ bekti ama unutuldu Hatem Trabelsi..Ha bu arada Ronaldo'cuyum sakın yanlış anlaşılma olmasın,ensenden giren kar topu eriyip büzüğüne dolmasın..Saçımdan düşen kepeklerin kaşlarımın üzerinde birikmesinden nefret ediyorum..Beşli zigon sehpanın en küçüğünü çıkarmak için verilen mücadele takdire şayan..Mousepade yapışmış el kirlerini kürdanla kazıyıp daha da yaymak, termal macun sürmek için saatlerce Youtube'da dolanmak..Lisede boş geçiyordu din dersi, en arka sıraya oturup anahtarla kulağını karıştırıyordu din hocası,alkol komasına girip merdivenlerden yuvarlanarak bacağını kırmış karşı apartmanda oturan Gülnaz hanımın kocası..Aynen canım, beni üzmezsin bilirim ama ben seni kafasına bindirir bindirir indiririm..Hmm Margaret ? Hmm Margorot..Lisede dinlersin Mahsun'dan Belalım,üniversitede olur sana o Yıldızhan'dan Delalım..Komşun aç gezerken sen tok,bu yüzden hüzünlenip göğe bakmana gerek yok..Ekmeğin kirli ellerle ikiye bölündüğü balıkçı sofrasındaki çay bardağına koyulmuş rakı kadar leziz misin ? Seansına 200 lira bayıldığın diyetisyenin elit sebzelerle dolu listesindeki perhiz misin ? 2019 yılını geçirdiğin şu lanet coğrafyada; ben sorgulamam, şüphe duymam, güvenirim diyecek kadar keriz misin ? Lezzet bozar perhizi şimdi anladın mı amına kodumun kerizi ? Hep ince hesap peşinde koşarız başarınca da deli gibi coşarız..Kusmak benim için lüks bir eylemdir..Evdeysem ve midem bulanıyorsa asla tasa ya da klozete kusmam..Küvete kusarım..Kusmuğum parçacıklıysa durup tornavidayla küvet giderini açar ve öyle relax bir şekilde devam ederim..Eee peki kusmak isteyipte kusamayanlara ne önerirsiniz beyfendi parmak mı soksunlar ? Yarak soksunlar hahaha, şaka şaka, kaşık kaşık tereyağ yediklerini hayal etsinler..En azından bende işe yarıyor bi saniye canım telefonum çalıyor..Karını en yakın arkadaşınla yatakta yakalasan bile vardır bir izahı,ulan zamanında ne rağbet gördü Reyting Hamdi'nin o leş mizahı..Sabahın 7'sinde kolayla ağız çalkalarken midem delinir korkusu,giriş kattaki Feyza'nın topraktandır tapusu..Gülüyorum gülüyorum görüyorum ve gülüyorum..Eski sahte popülerliğine kavuşmak için takipçisi fazla olana kendini yamayıp RT atmaları için yalvaran aciz zevatlar,pıttıktan 2-3 tıklar sonra bırakır her zamanki gibi bu gavatlar..Zaten ar namus onur şeref bunlarda olmuş ciklet,hep sürenin kucağına otururlar o yüzden yamuk gider bisiklet..Becerilip köşeye atılınca gözleri şişene kadar zırlarlar, sonra teselliyi grup seksin döndüğü ortamlarda esrarla ararlar, arada bir hüzünlenip sizi salya sümük ararlar, ah sizi gidi kahrolası lanet orospular..Sağlı sollu tersli düzlü beş parmak tesbih sallayabiliyorum..Sanırım şu yaşıma kadar yapabildiğim en muazzam iş bu..Süsse'nin çakma Tutku'su gerçek Tutku'dan daha gerçek,ağızda dağılırken o damakta bıraktığı tat muhteşem amına koyim..Hmm Margaret ? Hmm Margorot..Üç yaşındaki kankamı okul tiyatroya götürmüş akşam yanıma gelip Okso bence sinema daha güzel dedi..Şimdi yeni nesil gümbür gümbür geliyor diyeceğim bu sefer de elit entellektüel kesim tiyatro candır edebiyatı yapacak..Yarrağımı candır ikisi de boktur neyse ben Enes Batur izleyeceğim..Çırpı bacaklarını  ya da kazulet ayaklarını paylaşıp akıllarınca erkek azdırma seansına girişenler aslında yoklukta giderin temelini oluşturdular ama henüz bundan haberleri yok..Evde yüzüne bakmadığı kitabı toplu taşımada şekil şukul için açanlar, cidden insanların size bakıp; ''aa ne kadar kültürlü birisi'' filan dediğini düşünüyor musunuz ? Bide bunların falancayla filanca saatleri arası benim kitap okuma zamanım demelerine bitiyorum..Aynen kardeşim eminim şuan kitap okuyorsundur ne yapacaksın başka ? Güldür Güldür'ün eski bölümlerini izleyecek halin yok değil mi hahaha..Offf yine nefret edilesi yaz ayları geliyor..Nisan ya da Mayıs'ta kar özlemi çeken 3 kişilik ekibin lideriyim..Geçen Migros'ta 2'li Clipper çakmak 9.95 idi..Sonra Bim'e gittim tesadüf orada da aynısı vardı ama 3.75 idi..Sırf bu çakmağın ''çakma''sını sorgulama seansları yüzünden bile usturayla gırtlağımı kesebilirim..Keşke dediğini duyar gibiyim..Ne olacak ölünce sana taşşaklarım mı kalacak amına koyduğum ? Yiyip yiyip doyduğum ? İki yana ayırıp dar lokasyondan oyduğum ? Elmasını soyduğum yazacaktım sonra sıkıntılı bir cümle olduğunu farkettim..''Elması'', mücevherat zannedilip soyma eylemiyle birleşince hırsızlık yaftası vurulabilir..Ben meyve olanı şeyiyle özdeşleş...Abi ne anlatıyorum ben yaa..Hmm Margaret ? Hmm Margorot..Bazı durumlarda burun karıştırmak öpüşmek gibi sonu bir türlü gelmiyor..Serçe parmağı kıkırdakla döndürerek tatağı tırnağa takıp çıkarmak muazzam bir zafer..Eskiden onu yuvarlaya yuvarlaya kurutup halıya fırlatırdım şimdi ise kıytırık plastikten yapılmış söndürmeden atınız ibareli küllüğe sallıyorum..Heberepbip hey hey de mey heberepbip hey hey de bey..Ağzını gerdirip dişlerini kaşığın tersiyle vura vura kırmak istediğim şahsiyetlerin varlığı her geçen gün artıyor,sebze reyonundaki eleman otomatiğe bağlamış gibi tartıyor..Hoştur Pierre Loti'de güneşin batışı,bizim buraya da açılmış tanzim satışı..Okçular terketmiş tepeyi yarabbi bu ne acı,3-5 apartmanı olanlar genelde ya hoca ya da hacı,misafir geldi aney çabuk yağla sacı,aynen piremses götüne girsin babanın olmayan tacı..Kızım o gururum dediğin kumdan kale,hastaneye gittim kapıda belirdi vale,pazarcıysan erkenden gidersin hale,dale don dale..Saç neyse de sakal traşını bile beceremeyip her defasında berbere 10'luk 20'lik atan kekoların varlığı canımı sıkıyor.Neymiş vay efendim cildi hassasmış aman efendim sakalı sertmiş.Yarramın kafası sanırsın yüzünde ahır çiti çıkıyor..Tersten kazımaktan acizler genelde bedelli yapıyor zaten..Yaa ben orada 21 gün ne yapacağım o kadar para verdim neden hala gidiyorum..Hah hah hah ulan sizleri bile koluna takıp gezdiren bayanlar olduğu için şanslısınız gerçekten..Hmm Margaret ? Hmm Margorot..A 101'den aldığım balık gözü lenslerin içinden çıkan keseye umutlarımı doldurdum..Nasıl cümle ? Off yak yak yak kardeşim..Yak demişken Autotune'un hayırlı olsun Şehinşah kardeş zaten bi sen sikmemiştin rapi..Gülmeyi unuttuk be Hüseyin sırf bu yüzden bilgisayarın açma kapama tuşuna gülen surat stickerı yapıştırdım..Niye bilgisayar ? En sevdiğim alet o çünkü..Alet ? Pardon eşya.Eşya ? Ee ananın amı orospu evladı ne diyeyim elektronik cihaz mı ? Sakallarımı usturayla tersten kazıyıp keçi sütü kremi sürüyorum..Bak dikkat ederseniz ''usturayla tersten kazıma'' dedim..Üst düzey yetenek isteyen bir hadise bu herkes beceremez hey gidi hey ne ustayım be..Bu arada bir sike derman değil keçi sütü,yan koyma düşer ütü,severim esmerde kütü,kısa kes artık amına kodumun götü...



GIGIS GIS CIV CIV CIV CIV FİYUV FİYU FİHFİH FİH


-Kardeş sen ne kuşusun ya ?
-Ben Gukkurikkuyum abi..
-Allah Allah o ne ya papağana benziyosun sen.
-Yok abi Gukkurikkuyum ben ne papağanı..
-Yok abi Gukkurikkuyum ben ne papağanı..
-Al işte bak papağan sensin.
-Ne papağanı ?
-Ne papağanı ?
-Siktir ibne, Gukkurikkuyum ben..

5 yorum:

  1. bende boyle tertemiz delirmek istiyorum aqdumun delisi

    YanıtlaSil
  2. Bu beyaz başlı dayı ne içiyordu beyb ? :D

    YanıtlaSil
  3. nerden okudum ben bunu ya asudgashjhj

    YanıtlaSil
  4. 2012 den beri devam. betimlemeye devam oksom takipteyim

    YanıtlaSil