22 Haziran 2019 Cumartesi

BUNLAR VAR YA BUNLAR

Ahh be kardeşim bunlar var ya bunlar benim kadife pantolon giyen bacıma kot pantolon fırlattılar ah be kardeşim ah ah..Birader sen ne anlatıyorsun ya bunlar benim bulgur pilavı yiyen bacımın ağzına zorla yumurtalı erişte tıktılar, ah ciğerim yanıyor ah ah..Boş yapmayın ya daha geçen gün burada uzun 2000 içiyordum, bunlar gelip, yüzüme çilekli karpuzlu elektronik sigara likitinin dumanı üflediler..Ya asıl sen ne anlatıyorsun dayı bunlar var ya bunlar tütün kolonyası kullanıyorum diye karşımda limon yediler, ah be kardeşim ah ah..Kadere bak, ahh kadere bak, kimler kimlerle masa tenisi oynuyor..


-Ohoo çok zayıfsınız keresteler..
-Ooo hoşgeldin Fıtratullah dede, kusura bakma arkadaşlarla prova yapıyorduk..
-Yapıyorsunuz ama boşa yapıyorsunuz, anlamamışsınız hiç..
-Haklısın dede, bir daha anlat hele feyzlenek..
-İyi dinleyin..


Bakın güzel kardeşlerim ben 1800'lü yıllarda yani bunların tek tartılı dönemlerinde 2500 kişilik sınıflarda okudum..Parmak kaldırmak için E-Kermetten randevu alırdık..Hatta hiç unutmam bigün çilekeş anam aklıma takılan soruyu parmak kaldırıp hocaya soramadım diye epey üzülmüş ve E-Kermet'i hacklemeye çalışırken yanlışlıkla tüm ülkeye Makatay Dayhman dinletmişti..O dönem dıdıdı dıdıdı tarzında iğrenç müzikler yapılırken, bunlar benim garip anacığıma müebbet verip kayıkla Bindallı Adası'na götürdüler..Anam bunlar yüzünden o zindanlarda çok çileler ve işkenceler çekti..Ah bunlar var ya bunlar benim o cefakar anamın avuçlarına ıslak ekmek içi koyup kuşlara gagalattılar, ah bunlar var ya bunlar benim anacığımın kulaklarına büyük halka küpeler takıp sağlı sollu Şitbol oynadılar..



-Dede kusura bakma lafını kesiyorum ama Şitbol nedir ?
-Böyle burun bokunu işaret parmağının iç kısmına koyup baş parmağınla fırlatarak o halkalardan geçirmeye çalışıyorsun işte..Şitbol diyorlar; shit yani bok, ball yani top, birleştirince shitball oluyor, Şitbol..Ah bunlar dilimizi bile bozdu, 1 gecede kamil bırakıldık..



Okul, bunların berbat eğitim sistemi yüzünden anca 100 yılda bitti..Ben 1900'lü yılların başında Mekteb-i Cincinati'den mezun olup ZGA ile Lord Karmettin'in yakın korumalığına atandım..

-Dede kusura bakma yine lafını kesiyorum ZGA nedir ?
-ZGA, yani ; Zevk Güdümündeki Atarname..
-Anladım dede..


Lord Karmettin muhteşem bir adamdı..Mesela yanında aç birisi varsa lokmasını onunla paylaşmak yerine gidip arka odada yerdi..Üstün devlet terbiyesiyle yetiştirilmişti..İnanılmaz naif ve kibar bir adamdı, özellikle eşlerine nasıl davranacağını iyi bilirdi..Bigün hiç unutmam Cebirönü'nde balık tutuyoruz, bizim Karmettin bey zevcesi Mıymıygül hanımı gördü ve direkt kolundan çekip ; Ne arıyosun burda amcık karı, çabuk şatoya dön sikerim taallukatını dedi..Mesela başkası olsa bunu herkesin içinde bağıra bağıra söylerdi ama Karmettin beyfendi; gayet asil,ince ve sessiz bir tonda söyledi..Edepli insanın hali başka oluyor ama bunlar var ya bunlar Karmettin beye bile gün yüzü göstermediler..Karmettin bey sık sık halka açık hareminde Dutella partileri verirdi..Bu partilerin amacı; vatandaşın iş yorgunluğunu, stresini atması ve eğlenmesiydi..Bunlar, bunu bile yanlış anlayıp iftira kampanyaları başlattılar..Neymiş efendim Karmettin bey dut pekmezini sürmene bıçağıyla vücuduna sürüp insanlara kendini yalatıyormuş..Kesinlikle yalan,çünkü o sürmene bıçağı değil Gerber markalı bir çakıydı..Hayatları iftirayla geçen bu acizler koca Lord'un haremini zabıtaya bastırıp dut pekmezlerini toplattırdılar..Sonradan öğrendik bide kimse yiyip yalamasın diye nehire döktürmüş hainler..Ah güzel çocuklar, ah gençler, siz bilmezsiniz, biz bunların dönemlerinde çok çileler çektik..Günlerimiz kuyruklarda geçerdi..Hiç unutmam bir keresinde kendime Americano, Karmettin beye de Frappuccino almak için sabahın 5'inde Katırbucks önünde kuyruğa girip akşam 6 gibi anca almıştım..Somon balığını karneyle verirlerdi bize..O yüzden okulu bitirmiş olmama rağmen yine sabah akşam ders çalışıp yıldızlı pekiyi almaya çalışırdım..Bunlar bizim Katedrallerimizi sazlığa çevirdiler,20.senfonimizi Filipince okuttular..Ah çocuklar ahh, çok çileler çektik,çok zulümler gördük biz..Karmettin bey bunlar yüzünden bir gece Kespa markalı kavuniçi renkli motorla Kakua Gide Gele'ye sürgün edildi..O cefakar adam her gün bana oradan; E-postalar atar,Facetime'dan arar ve mutlu olayım diye Whatsapp'tan gülen bok emojisi gönderirdi..Sırf yaz aylarını seviyorum diye beni kışın yaka paça evimden dışarıya çıkartıp ensemden içeriye kar topu attılar..Karmettin bey sürgün edilince işsiz kaldım ama yılmadım..Önce Meşintaş sahilinde Ananpir sattım..


-Ananpir nedir dede ?
-Özel bir meyve..Böyle içini oyup üzümler, efendime söyliyim; çilek dilimleri,muz dilimleri,elma dilimleri filan koyuyorsun..
-Heee...


Sonra sırf rastalıyım diye beni oradan da kovdular ama yılmadım..Bu sefer Cebirönü'nde ıstakoz ekmek sattım..İşleri baya büyüttüm, kendime kelepir bir yat aldım ve üzerine neon ışıklarla Fıtratullah'ın Çilekeş Istakozları yazdım..Epey bir para kazandım o işten..Namım illere, çevre vilayetlere kısacası her yere yayıldı..Fakat yine bunların faşizan baskılarına maruz kaldım..Kapitalizmin beşiğinde türlü ninnilerle uyutulan bunlar, benim yatımı çeşitli iftiralarla mühürlettiler..

-Ne gibi iftiralar dede ?

Güya yatın kamarasında ıstakoz dövüştürüyormuşum..Tamamen yalan ! 2 ıstakoz kan davalıymış ben nereden bilebilirim allasen..Biri batı yakasından Kupak diğeri de doğu yakasından Digi'ymiş..Birbirine girdi bunlar, sonra tekneyi FBI bastı, beni de koyukola attılar, 4 milyon akçe selamet parasıyla zor yırttım..İşte sonra yatımı mühürlediler bütün ıstakozlarımı da sınırdışı ettiler..Ahh yavrularım ahh, ne zor ve çetin dönemlerden geçtik biz..Sonra bir sabah şovalyelerin çizme sesine uyandık..Fatsa yönetime el koymuş..Ben ilkten sevindim bunlardan kurtuluyoruz diye ama sonra bunlar yine bunlardan birini başa koydu..Zorfederal rütbeli Renan Germen bunlardan daha beter bunlarcı çıktı..Beni direkt Şişik Ada'ya attılar..Tırnaklarıma zorla french yaptılar..Erkek olmama rağmen bir süre dirensem de sonradan aşırı hoşuma gittiği için ses etmedim..Beni allayıp pullayıp Raxim gazinosuna assolist yaptılar, şovalyelerin Ballantine's masalarına hardal oldum..Bigün sahnedeyken Renan Germen garson aracılığıyla istek parça gönderdi..Hala aklımdan çıkmıyor o parça..Coolio'dan Gangsta's Paradise..O parçayı ağlayarak söyledim..Renan Germen, beni amuda kalkarak çizmeleriyle alkışladı..Ben de bir anlık gaza gelip sarı peruğumu çıkararak selamladım sonra 3 ay Şişli Etfal'de yattım..Ahh yavrularım ahh ben ne zulümler, ne baskılar gördüm..Sonra çok tartılı döneme geçtik ve ben de gidip yeni kurulan, fikirlerimi yansıtan, Cikciyak ve Veratti Tartısı'na üye oldum..Tartımızın sembolü turuncu saplı meyve bıçağıydı..Halka olan yakınlığı temsil ediyordu.. Çok tonton bir semerbaşkanımız vardı iştahı epey açıktı..Bir oturuşta 2 tane ren geyiğini yer, kemiklerini sıyırıp sünnetini yapar ve üzerine de 3 varil kızılcık şerbeti içerdi..Günlerimiz, tartı binasındaki dostlarımızla ayran içip politika konuşmakla geçiyordu..Günümüz siyaseti 2 farklı kola ayrılmıştı..Biz Yağ görüşlüydük en yakın rakibimiz Kol görüşlüydü..Mitinglerimize üstü açık zürafa ile gidip halkı selamlıyorduk..Borcumuzdan dolayı seçimlere az bir zaman kala zürafaya haciz geldi..Ah gençler ah çilemiz bitmedi..Seçimler geldi geçti ve Kolcular kazandı..Bizim o dönemki semerbaşkanımız; sikerim yapacağınız işi diyip, cezvede kaynattığı kolayı içerek mide kanamasından intihar etti..Tartı içindeki beni sevmeyenler suçu üzerime attı..82 yıl bu Kolcuların takimleri ve kavcıları tarafından tutuklu yargılandım..Hezaevinde bıraktığım Dali bıyığı yüzünden vardiyanlar beni çırılçıplak soyup üzerimde suşi yedi..Kulak kıllarımla tuvalet temizlettiler bana..Dayanamıyordum canıma kıymak istiyordum sürekli..O dönemlerde tek dostum örümcekler oldu..Baran Tula isimli koğuş ağası bir örümcek beni içerde sahiplendi, korudu, kolladı ve hatta bakın bu üzerimdeki kazağı o ördü bana..

-Vay dedem kurban olam sana neler çekmişsin be..

Ahh güzel çocuklar, ah cici çocuklar, ne işkenceler zulümler gördük biz..Bunlar var ya bunlar zillet bunlar..En sonunda cezvedeki parmak izinin bana ait olmadığı anlaşıldı ve serbest bırakıldım..Şimdikiler çok nankör biz neler gördük neler..Bak mesela şimdi bir adam karısını 52 yerinden rahatça bıçaklayıp öldürebiliyor en fazla 10 yıl sonra serbest..Ben olmayan parmak izinden 82 yıl yattım hey gidi hey..Çok şükür bu günlere geldik..Şu adam olmasa var ya çoktan ölmüştük biz..Yolum şu adama ve tartısına feda olsun çocuklar..Bak mesela geçen pastaneye tahlile gittim, şimşire direkt damarımı bulup şırıngayla su böreğini çekti ordan, sonra da yanağımdan makas alıp gıdıma buse kondurdu..Vatandaşa saygı var kardeşim saygı var..Eskiden ağzındaki puroyu sırtımızda söndürüp öksür derlerdi..Hey gidi hey..Bak mesela kapımın önünden sürat teknesi geçiyor hopp burdan biniyorum 20 saniye sonra Hacı Osman'dayım..Bunların döneminde durakta 2 ay Şam'dan deve bekliyorduk deve, hey gidi günler..Sakın siz nankör olmayın çocuklar..Bak şu yola bak,şu yolun amını yerim ben..Bak şurdan misketi bıraksam 5 dakikada Kadıköy vapurunda bak..Bunların döneminde asvaltlardan ejderhalar çıkıyor diye zıpkınla dolaşıyorduk, hey gidi hey, ben az mı sokaklarda yattığım zaman ejderha boğazlayıp ateşiyle ısınıyordum..Ah bunlar yok mu bunlar memleketi ne hale getirdi..Çok şükür artık şu adam var da huzur içinde yaşıyoruz..Bak her yerde fiber internet var, bak telefonuma son model Rayfon 2023 S Kılas, bak tek tıkla Lisa Ann Anal Princess 3.2 GB bak hooop indi bile..Bunların döneminde Bulvar ,güvercinlerle 2 ayda gelirdi hey gidi hey..Bak musluğu açıyorsun mis gibi berrak su akıyor,koy bardağa iç..Bunların döneminde musluktan tuz ruhu akıyordu millet kör oldu kör..Hey gidi günler hey, biz neler çektik bunlardan..Bak mesela trafik kazalarında 1. sıradayız muazzam bir başarı ulan bunların döneminde araba yoktu be araba hey gidi hey nerden nereye..Zenginleştik gençler bakın her evde doğalgaz var biz bunların döneminde bokumuzu gazete kağıdına sarıp salonun ortasında yakıyorduk..Neyse çocuklar bakın şimdi yine bir seçim var ve bunlar hainlerle tatillerle aynı safta yer alıyor..Bunlara sakın kanmayın çocuklar,şu adamın yanında durun..Şu adam varya şu adam asla kimseyi satıp yarı yolda bırakmaz..Şu adamın ağzından tek bir yalan duyamazsın..Evliya gibi adam..Ne isterseniz verir..Şu adam eğri bir adam olsa koca Şehvet bey yanında olur muydu ? Bakın şimdi bide son derece yerli ve milli olan Kapo beyi de yanımıza kattık..Ona da ne iftiralar attılar yok yelebaşı yok tatil filan..Kendisinin hain tartısı bunların yanında saf tutuyor ama Kapo beyfendi bizim safımızı seçti,demekki tertemiz adam..Anlayın,uyanın ve uyandırın gençler..Gümbür gümbür geliyoruz..En doğrucu biziz ve bizim gibi düşünmeyen herkes hain öğrenin artık..Ah memleket bunlara kalırsa var ya perişan oluruz çay kaşığıyla angus menisi yedirirler bize..DIRI RIT TIT DITDITDITDITDIT DIT DIT DITTIRIDITTIT..Telefon çalıyor sessiz olun..


-Alo buyrun sayın semerbaşkanım..
-Alo Fıtratullah nerdesin ?
-Kahvede gençlerle hasbihal ediyoruz semerbaşkanım..
-Hee tamam bak şimdi marketler hep aleyhimizde tamam mı ?
-Hangi marketler semerbaşkanım ?
-Hepsi işte..Gidin o üçgen peynirlerden fazla fazla alın bana da yollarsınız..
-Emredersiniz sayın semerbaşkanım..
-Sonra şu kadın başkan var ya bitane onun da evine 500 tane pizza sipariş edin delirsin haha..
-Hahaha emredersiniz sayın semerbaşkanım..
-He bide bunların adayı bizim apartman yöneticisinin saçını çekip git demiş..Gençlere filan söyle bu konuyla ilgili mivitıra girip mivit atsınlar bol bol..
-Emredersiniz sayın semerbaşkanım hemen hallediyorum saygılar, ayağınıza taş, götünüze baş değmesin, daşşak kılınızı damağımda özütürüm, hürmetler efendim..DIIITDIIT..



5 yorum:

  1. Tam anlamıyla bir ''taşyapıt'' :D:D

    YanıtlaSil
  2. Sen varya adamsın ulan aynı benim gibi manyaksın sende

    YanıtlaSil
  3. lan oxo... hayal gücün mükemmel be usta daha fazla yaz lan yarrani yiyim.

    YanıtlaSil
  4. vay vay vay politik heee

    YanıtlaSil