29 Mayıs 2013 Çarşamba

DÜŞÜNÜYORUM

Jipin içinde burnumu karıştırdığım parmağımla radyo ayarı yapmaktansa otobüsün arkasına doğru ilerlerken ani bi frenle düşme tehlikesi geçirip aha kesin herkese rezil oldum amına koyim psikolojisine bürünmek daha insani aslında diye düşünüyorum.


Küçükken duvarda gördüğüm örümceği öldürmesi için seslendiğim annemin bigün toprak olduğunda üzerinde gezecek örümceklerin öldürdükleriyle akraba olma ihtimalinin yüzdesini düşünüyorum..


Geneleve gidip yüzlerce penis tarafından taaruza uğramış folloş bir vajinayı umarsızca yalayıp emen bi adamın o sikilesi ruh halindeki gelgitleri düşünüyorum..


Apış aramı koklamak için iyice eğildiğimde dükkana birinin girip beni o pozisyonda görmesi durumunda napardım acabayı düşünüyorum..


Fenomenin teki bişi yazsa da hemen Rt Fav yapsam diye saatlerce pc başında bekleyen beyni sulanmış orospu çocuklarının doğduğu günü sikmeyi düşünüyorum ve ayrıca fenomen ne amına koyimi de eklemeden geçemiyorum..


Dondaki pamuk parçacıklarının penisimin ucuna yapışması sonucu işerken yaşadığım çatallaşmadan mütevellit heryer sidik olduğunda ben bunları şimdi nası temizlicem he diyip sinirden ağlamak istediğimi düşünüyorum..



Köpekten akrepe türlü türlü mahlukatları yiyen çekik gözünü siktiğim çinlilerine at yarrağını ihraç etsek hiç düşünmeden yiyeceklerini ve ülke ekonomimizin gelişeceğini düşünüyorum..


-Ben de olmayan beyninle nasıl düşündüğünü düşünüyorum..
-Sen kimsin la..
-İç ses..
-Ya bi siktir git amına kodumun oğlu.
-Sakin ol la bi sigara yak.
-Pakette var mı yok mu onu düşünüyorum...
-Baksana göt.
-Varmış..
-Ee ne duruyosun..
-Yaksam mı yakmasam mı diye düşünüyorum..
-Senin ben ta ananı avradını sikiyim..

3 yorum: