4 Temmuz 2019 Perşembe

PEYNİR ALTI SUYU

Şu siktiğimin hayatını idrak etmeye başladığım 3 yaşımdan itibaren hiç boş bir kafa yaşamadım..Sıkıntı sorun olmasa bile dolaşan kelimeler ve cümlelerin ağırlığı sürekli başımı öne eğiyordu.Her zaman kaçarım ben..Sorundan dertten kederden hüzünden hep kaçarım..Boş yere kalıp çözüm odaklı davranmanın manası yok..Neyi çözeceksin abi ? Mesela hiç mücadele etmiyorsun yakarışını ailemden çok hayatımdaki hatunlardan duymuşumdur..Bunu hayatıma girmiş olanların bazıları için söylüyorum genelleme yapmıyorum o yüzden savaş baltalarınızı götünüze sokun..Gerçi kim okuyacaksa haha..Ayrıca sikimde değil ama yine de belirtmekte fayda var..Neyse ne diyorduk ? Heh..Sizin neyinize mücadele edeyim amına koyim ? Tek derdiniz 3-5 kız toplanıp amınızı götünüzü gezdirmek,bişeyler içmek,sosyal mecralarda paylaşımlar yapmak..Bunun neyiyle mücadele edeyim ? Yan bakanı mı vurayım ? Like atanı mı sikeyim ? Benimle başka bir erkek arasında kaldığın zaman onunla mı savaşayım ? Yarramı savaşırım,siktir git ona, götüne koyduğum dümbüğü..Kafamdan milyonlarca düşünce geçse bile bunları terleyerek atabiliyorum..Tanrı tarafından bahşedilen en büyük özellik gamsız olmam..Bunun yanında bide merhamet bahşetmiş hiç sorma gitsin..En nefret ettiğim huyum merhametli olmak..Hem gamsız hem merhametli nasıl olunuyor yarram diye soranlara açıklayayım..Gördüğünüz bir amcıklıktan ötürü kafasını gözünü parçalayacağınız kişinin yüzünü incelediğiniz zaman, oradan kapacağınız en ufak masum bir mimik sizi vazgeçirmeye yetiyor, işte bu merhamet..Bir daha hiç arayıp sormamak,başına ne gelirse gelsin duyarsız kalmakta gamsızlık oluyor işte..


-Ya bu ne be kardeşim ? Bu sikiğin başına bişey gelse merhametten ötürü yine senin koşman lazım o zaman ?
-Öyle değil işte am oğlanı, meselenin sıcaklığıyla yapamadığın hadiseyi engelleyen merhamet duygusu zaten..Sonrası umrunda olmuyor..
-Saçma ya, bence bunların merhametle ve gamsızlıkla bir ilgisi yok..
-Ee ne peki bunlar ?
-Enayilik ve kin..
-Ya siktir git, kin olsa amını yolunu çoktan sikerdim..
-Götün yemiyodur..
-Lan defol git şurdan hem niye geldin ki sen orospu evladı bişey yazıyorum burda..
-Bi' sike benzese bari, hahaha..
-Ne demek şimdi bu ?
-Ya bırak hep aynı şeyler, bomboş girişler, sikko bir yazı, manasız ve anlamsız..
-Senin ben Behçet emminin gılliğini sikeyim ibine evladı, bilmiyor musun kasıtlı çelişmeleri ? Yıllardır tarzımın ne olduğunu anlayamadın mı ?
-Yav he he..
-Püü senin suratını sikeyim ya lanet olsun bide beynimin içinde olacaksın..Yere giresin,boynun altında kalsın..
-Hadi abi sal gelsin yorma bizi..



Amını siktiğim oğlu seni..Töbe töbe neyse..Her zaman kaçarım ben..Bedenen kaçarım, ruhen kaçarım, ama her türlü kaçarım.. Öyle üç yirmi gibi götte atmam iyi kaçarım..Gece bunaldığım zaman dışarı atarım kendimi, liseden bu yana dostum olan Ahmet'in Feriköy'deki evine kaçarım..Gece çalışır, gündüz uyur Ahmet, güvenliktir..Evin yedek anahtarı; tanıdığım/tanımadığım, sevdiğim/sevmediğim birçok kişide vardır, ben dahil..Park sıkıntısı olduğu zaman Şişli'ye parkedip oradan Feriköy'e yürürüm..Ellerim cebimde başım öne eğik..Sanki böyle olunca, o milyonlarca düşünce burnumdan akıp gidiyor gibi..Başımı kaldırıp salladığım zaman azaldıklarını hissediyormuşum gibi takılıyorum, aslında azalmıyorlar, daha çok artıyorlar, ama böyle durumlarda insanın kendini kandırması güzel oluyor..O gece çok kötüydüm, oysa iş yerinde her şey muhteşem geçmişti..Günden güne artan ciro,çalışanların üst düzey verimliliği ve güler yüzü,patronun övgüleri...Bişey olmalıydı birader, bir huzursuzluk yaşanmalıydı..Çünkü hayatımın her evresinde ne zaman mutlu olsam bir yarraklık yaşanıyordu..Hiç bişey olmasa bile kesinlikle bişey ol..Şaka lan şaka demek istediğim o değil haha..Yani birinin bana ters davranmasına ya da bişey yapmasına gerek yoktu..Psikolojik olarak ben, kendi kendimi sikip nakavt edebiliyordum..Düşen modumu kaldırmak için rota çoğu zaman olduğu gibi yine Ahmet'in eviydi..O evin dili olsa da konuşsa be kardeşim..Neler neler yapıldı o evde..Biz Ahmet ile en küçük odada oturup laflarken diğer odalarda türlü türlü hadiseler cereyan ediyordu..

-Ne gibi ?
-Ananın amı gibi hahahaha hep sen mi yapacaksın ibne çocuğu haha hadi siktir git şimdi hahaha..


Bu sefer arabayı Şişli'ye koymadım, direkt Feriköy'e geçtim ve şansıma İski'nin orada boş bir yer bulup parkettim..Kebapçı Mahsun'un ordan yardırıp apartmana geldim..İçeriden ''beyaz şahin''lik müzik sesleri geliyordu..İçimden Ahmet'e ; ''yine amına kodumun vizyonsuzlarını eve doldurmuşsun'' diye sövüp kapıyı açtım..Açar açmaz; kıvırcık saçlı, yeşil gözlü bir lavukla karşılaştım, bana direkt sen kimsin birader dedi..Asıl sen kimsin la dedim ? O sırada aramın ne iyi ne de kötü olduğu ortamlardan tanış olduğum Cafer; oo kardeşim hoşgelmişen, Ahmet yok, biz de takılıyoruz öyle gel buyur dedi..Başımla eyvallah diyip içeri girerek herkese selam verdim..Ahmet ile bizim küçük odaya geçerken bu lavuklarda kendi aralarında konuşuyorlardı..8-10 kişi vardı tam sayamadım..İçlerinden biri ; ulan kıyak kafayla girdik Temmuz'a da ha dedi sonra o kıvırcık lavuk ; ya sikerim abi Temmuz'u dedi..Temmuz..Temmuz..Temmuz...O an bilinçaltım dehşet bir oyun çevirip psikolojimin anasını sikerek beni yıllar öncesine ışınladı..Temmuz..July..Temmuz..July..Kızım ? Canım kızım..Belimden K12 Sport'u çekerek ;


-Bi' dakka bi'dakka neyi çektin neyi neyi ?
-K12 Sport ?
-Hahahahahahahaahahaha gözümden yaş geldi ananı sikeyim hahahaha..
-Kahpe evladı şurda bişey anlatıyorum zırt pırt araya girip bölme komik olan ne ayrıca puşt ?
-Tamam tamam devam et sustum ahahahahaha..



Ya sabır ya..Neyse..Belimden K12 Sport'u çekerek ;


-Ne dedin ulan sen anasını avradını siktiğim evladı he ne dedin sen ?

Silahı görenlerden bazıları kendini yere attı, kıvırcık saçlı korku dolu bakışlarla titriyordu, boğazından yakalayıp kafasını kapı kirişine vurdum..

-Ne dedin lan sen az önce he ecdad damarlarını siktiğim çocuğu yüzüme söyle ne dedin he Temmuz'a küfür mü ettin konuş orospu çocuğu dağıtırım beynini..
-Abi..abii valla bilmiyorum..Temmuz kim abi..Ay olana şey yaptım abi nolur yapma abiii..

diyip hüngür hüngür ağlamaya başladı..Arkadan bazıları durdurun şu manyağı derken birisi de polisi arayın dedi..Tepem iyice attı ve dönüp ;

-Be ırzını siktiğim köpeği, polis şu evin halini görse jopu götünüze sokar, şu haliniz 5 yıldan başlar yiyorsa ara lan, ara ulan orospu çocuğu araaaa...

Cafer gödeleği yanımda bitip; yapma kurban olduğum o daha gençtir, bilmeden bişey demiştir değil mi oğlum, söyle hadi Okso abine bilmeden söyledin ne söyledin..

KIVIRCIK: A..abii..valla hatırlamıyorum..yapma abi nolursun..
OKSO: Abi mi olduk lan şimdi totoş, he? Demin biraderdik, öldürürüm ulan seni orospu çocuğu, gözlerini oyarım, beyninden fışkıran kanı tekrar sana içiririm..
CAFER: Yav Allah'ına kurban olduğum adamı bırak hele şunu gözün sevem bak bir hadise çıkacak..
OKSO: Cafer seni de sikerim ağız yapma bana götoş.. Atıp tutuyordun keleş meleş noldu saldın mı pantolonuna yavşak..
CAFER: Yav hele ben nettim şimdi yapma daha o gençtir hata etmiştir 20'sindedir..Sen de genç oldun kurban olduğum adamı..Bak Ahmet'i de aradım şimdi gelir güzel güzel oturur konuşuruz..
OKSO: Ahmet'i hangi ara aradın amına kodumun adamı..


Derken o sırada Ahmet geldi..


AHMET: Lan..Lan noluyor burda? Okso napıyorsun olum indir lan silahı lan manyak mısın ? Cafer noldu burda ? Amına koyayım size ev verenin, naptınız lan Okso'ya ?
CAFER: Yav vallah bişey yapmadık bu kıvır oğlan bişey dedi ona sinirlendi..Temmuz mu ne ele bişey dedi..
AHMET: Neee!? Temmuz mu ? Ya sizin ben geçmişinizi sikeyim..Okso indir şunu gözünü seveyim ne yapıyorsun..Oğlum konuş sen de özür dile amına koyim..
KIVIRCIK: Abi...Abii..Vuracak beni nolur yardım edin..Özür diliyorum abi bırak beni ben bişey yapmadım..
AHMET: Okso birazcık hatrım varsa indir şunu, çek çocuğun kafasından, oturup konuşalım Allah'ın adını verdim bak nolursun..
OKSO: Temmuz demedin lan anasını siktiğim evladı, Temmuz'a küfür ettin sen, July'e küfür ettin, kafanı dağıtacağım senin..
KIVIRCIK: A..abi tamam..Nolursun özür dilerim abi..
AHMET: Olum Allah rızası için indir şunu kurbanın olayım gel odamıza gidip muhabbetin amına koyalım nolursun bak kendini de yakacaksın..

Silahı indirdim ama Ahmet'in dediklerinden dolayı değil, o piçin yüzündeki ifadeden..Korkuyordu,titriyordu ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu..Merhamet yine devreye girmişti ama aynı zamanda sıksam beni bekleyecek o berbat günlerin düşüncesinin üzerindeki bulutlar da dağılmıştı..Katil olacaktım la ben..Ahmet elini omzuma koyup gel gardaşım odaya gidelim biz dedi..Ben de kalabalığa dönüp silahı sallayarak ; hepiniz siktir olup gidin lan burdan amına kodumun piçleri dedim..Koşarak gittiler..Kaldık 'gardaşım'la başbaşa..



-İyi misin lan..
-Bilmiyorum amına koyim..
-Olum napıyosun lan sen he ? Napıyorsun amına koyim..
-Bilmiyorum..
-Nerden çıktı yine bu Temmuz filan..
-Bilmiyorum dedim ya lan siktir git şimdi zaten başım çatlıyor..
-İlaçlarını alıyor musun ?
-Almıyorum bıraktım..
-Tamam o zaman Arveles verebilirim,ister misin?
-Varsa ver..
-Görüşüyor musun ?
-Kimle ?
-Nisha ile ?
-Elizabeth mi he yok la nerden görüşeceğim doğru düzgün anlaşamıyorduk bile..
-Olum bir espri geldi aklıma ama kafama sıkmazsan yapacağım haha.
-Ne lan söyle keyfimiz yerine gelsin..
-Olum milletin ismi 3 harfli olur seninkinin 3 adı var amına koyim hahaha..
-Hahahaha soyismi var bide amına koyim..
-Nasılsın iyi misin biraz daha ?
-Olum zırt pırt sorup durma sikerim tahtanı he iyiyiz işte alla alla ya..
-Seviyon lan dimi bu kızı hala..
-Olum siktir git dedim bak..
-Gel gidelim Kıbrıs'a abi,millet çeviri programlarıyla Endonezya'ya damat gidiyor damat oho..
-Olum siktirtme belanı ne sevmesi ne Kıbrıs'ı oldu bitti geçti uzun etme işte..Hem gitsem ne olacak ? Memleketine dönmüşse ? Evlenmişse ya da sevgilisi varsa ?
-Hey gidi hey, yavrum Okso'ya bak zarfa geldi..
-Hay sikeyim ya hahaha..Olum sevmek değil de ne bileyim..Askerdim biliyon,çarşı izninde iş gördüğümüz orospular dışında tanıdığım tek kadın oydu yani..Güzel vakit geçirdik be Ahmet'im haha..
-Rakı içen mi lan ?
-Dök içelim amına koyim olum şu eve de bir çeki düzen ver ya Behzat Ç ortamı gibi hale bak..
-Napim yarram fırsatımız mı oluyor..
-Fırsatını ayrı fıtratını ayrı sikeyim..Gitmicen mi işe ?
-Yok lan diğer elemanı aradım kırmadı sağolsun alt mahallede zaten çoktan gitmiştir mekana..
-İyi bari..
-Olum bana bu mevzuyu yıllar önce anlattığın zaman bir tuhaf olmuştum ya..Ne bileyim böyle siyahi bir yenge hayal etmemiştim hiç..
-Hahaha ama kızımız beyaz olacaktı moruk haha ilginç ya..
-Niye tutup getirmedin lan kolundan buraya ?
-Kolay mı olum nası getireyim asker adamdık çoğu zaman çarşımız kitleniyordu 2 hafta görüşemiyorduk..İçim içimi yiyordu biri baktı mı bişey yaptı mı diye..
-Çalışıyordu değil mi bide ?
-Aynen kafedeydi part time okuldan sonra..
-Çok sevdin lan dimi piç ?
-Hahaha..Olum masumdu lan..Doğru düzgün anlaşamıyorduk benim berbat ingilizcemle onun berbat türkçesi yarışıyordu haha..Olum bigün kavga ettik bununla sebebi de Türkiye'den bir kızın bana Whatsapp'tan msj atması..Tabii şahin gibi gözü var, etejerin üstünde duran telefonun yanan ışığını gördü kafayı kaldırıp baktı amına koyim..''O kim cevap ver bana hemen'' kadar türkçesi var tabi,dedim arkadaşım,dedi ara çabuk..Haydaa, içimden dedim yarra yedik..Aramıyor bu hat Türkiye'yi dedim..Durur mu abi, kendi telefonunu çıkardı..Telefonunu göstererek benim numaram uluslarası burdan ara çabuk dedi..O çabuğu filan da come on olarak söylüyor ellerini şaklatıp hahahaha..
-Hahahahahaha ee abi..
-Eesinin amına koyim suçluluk psikolojisiyle bir anlık sinirlenip Shut up Chocolate dedim..Dilimi sikeyim demez olaydım..Bir bakış attı,elini beline koyup ; Chocolate ? Huh ? are you racist? Good,good well diyip gitmeye kalktı..
-Ne diyor yani nedir ?
-Olum çukulata iyi peki filan demesini anladım da racist neydi onu düşünüyordum, din miydi ırk mıydı neydi derken baktım kapıyı açıyor; dur bi dakka ananın amcığı what the racist dedim..Kendini tutamayıp bastı kahkahayı amına koyim..Irkçı demekmiş,lan ırkçı olsam seninle ne işim oluru anlatana kadar ebem sikildiydi..
-Hahahahahahaha bak buraları hiç bilmiyordum he..
-Olum neler neler ya ama bir sarılışı vardı içi titriyordu lan, yumuldum boynuna mis gibi kokuyor bide şerefsiz..Gavur derler,kıskanmaz derler bide,ruhumu götümden aldı yeminle..Zaten millet bizi sürekli sex filan yapıyoruz sanıyordu..Asker adamım, mekan yok, dip bucak bir pansiyon kiralayıp inek gibi uzanıyorduk,yarım yamalak konuşuyorduk,telefondan çeviriden faydalanıyorduk,öpüşüp koklaşıp saatlerce sarılıyorduk..
-Olum millete ne lan sizin şaapıp şaapmadığınızdan..
-Öyle deme lan inzibat basıyordu..
-Harbi mi olum nasıl basıyordu ?
-Olum yeni gelen keko erler Girne'de dolanırken hep bilindik otellerde sikişe gidiyordu, hatta en meşhuru Şemo'ydu haha inzibatta dalıyordu oraya alıp götürüp işlem yaptırıyordu..
-Nasıl abi ya saçmalık..
-Öyle abi, düşünsene aileni arıyorlar; merhaba iyi günler, oğlunuzu sikişte yakaladık hahaha..Komik ama yaşandı bunlar hep..
-Hahahaha hey Allah'ım ya..Olum bişey sorcam ama dürüst ol lan..Cidden Temmuz'u istedin mi ?
-Olum Temmuz çok ilginç duruyor ya July normalde Culay deniyor ama biz Culi diyoruz haha..
-Cevap ver olum..
-İstedim lan..Valla istedim..Şu amına kodumun hayatında beni hep ayakta tutacak,tetikte tutacak,sorumluluk sahibi yapıp olgunlaştıracak o yavrumu hep istedim..
-Olum kusura bakma lan böyle gülüyoz ediyoz diye direkt sordum..
-Yok lan sorun değil..Benden on numara baba olurdu değil mi lan ?
-Olurdu tabi aslan kardeşim benim..
-Siktir amcık..
-Niye öyle diyosun şimdi lan yalan mı söyleyeceğim..
-Bilmem,benden bi'sikim olmaz bence ama olsaydı dolaşırdık onunla hep,reklamlarda olur ya hani babalar çocuklarıyla çimlerde yuvarlanıyor filan hehe..İsterdim öyle şeyler yapmak lan..Minnacık ellerini öpmeyi, sımsıkı sarılmayı,parka götürmeyi,birlikte dondurma yemeyi, gece ağladığında fırlayıp yanına koşmayı filan..Böyle bazı arkadaşlarımdan duyuyorum, bebeklerinin ateşi çıkıyormuş, anlatırlarken bile; o panik, o hüzün, o heyecan, yüzlerine öyle bir yansıyor ki kıskanıyorum onları..Culi'min ateşi çıksa napardım lan ben..Kucaklayıp yalınayak hastaneye filan koşardım sanırım haha..
-Ağlıyon mu lan..
-Ananın amı görüyorsun daha ne soruyorsun..Ağlıyorum evet nolmuş ? Ağlamıyorum diyenin sülalesini sikeyim, bak ağlıyorum; salyam akıyor, burnum akıyor, orospu çocuğu ağlıyorum ulan işte...Duy beni Feriköy ! Ben Okso, ağlıyorum..
-Kardeşim benim ya gel lan buraya gel amına koyim yaşına kurban olurum senin..
-Affetmicem lan...Asla..
-Tamam tamam kapansın konu hadi tamam..
-Affedenin var ya anasını sikeyim...
-Hiş..Hiş...Tamam olum sakin..
-Elbet onlarla...
-Tamam kardeşim benim tamam hadi kapayalım konuyu hepsi benim yüzümden tamam..
-Sen niye ağlıyon amcık ?
-Nasıl ağlamayayım amca olacaktım göt..
-Hahahaha belanı sikeyim ya şu halde bile hahahaha..
-İçimiz açıldı lan haha..
-Olum bu rakıda bişey var bak kör mör olursam koklaya koklaya bulur sikerim seni..
-Hasbinallah ya olum Veli abiden aldım lan aha şişesi burda orjinal..
-Götüne sok o şişeyi ben diyeceğimi dedim olum..
-Bak tamam rahatladık seni daha da rahatlatıcam şimdi bak..
-Napıcan bizi mi sikicen o nasıl laf olum ?
-Hahaha yok lan sana bir aşk hikayemi daha anlatıcam..
-Lan olum siktir git her defasında kolpa sıkıyorsun..
-Ne alaka lan götoş ? Hepsi gerçek ne zaman yalan sıkmışım ?
-Lan dürrük geçen ay anlattığın Asuman geçen hafta Filiz oldu ?
-İsimler temsili olum ya kalabalıkta öyle sallıyom işte..
-Ya sikerim kalabalığını ala balığını, kelime oyunlu spesifik küfürler ettirme bana..Benden bile saklıyorsun kalıbını sikeyim..
-Senden saklar mıyım lan bişey Asuman'dı ismi yemin ederim..
-He he tamam inandım he..
-İstemiyorsan anlatmam ?
-Yav anlat kime şov yapıyon her türlü anlatacan zaten haha..
-Tamam bak dinle kanka..Şimdi biliyon bizim sülalede peynircilik yapan çok, amcaoğulları filan..
-Birader zaten sizin sülalede yok yok amına koyim..
-Olum dinle hele ya..Bigün amcaoğulları geldi işte Marmaris'e peynir satmaya gideceğiz,gelir misin dediler..
-Ney ney ney ? Marmaris'e peynir satmaya mı ? Olum dinle diyorsun ama başlar başlamaz taşşağa sardın buna inanmamı bekleme ahaha..
-Olum yemin ederim doğru bir dinle hele ya..Neyse babacım ben de tamam dedim bi değişiklik olur diye bastık gittik..İlk gün deniz meniz takıldık işte bir pansiyona yerleştik kamyoneti park ettik arkası peynir dolu tabii..
-Bozulmaz mı olum peynir öyle ?
-Yok lan tenekelerde duruyor, kamyonet dediysek kasası kapalı ve soğutuculu filan öyle sikko bişey değil..Neyse abi dolaşıyoruz ben hediyelik eşyaları filan inceliyorum..Sonra bir kızla karşılaştık reis ömrü hayatımda böyle tatlı,güzel,çekici,seksi birini görmedim ya..Hatun; küt saçlı,esmer, yuvarlak memeli ve sütun bacaklı..
-Bi' dakka bi' dakka bu benim has profilim lan yarrak haha..
-Dur bi göt ben de seviyorum öyle biliyosun ipneliğine sulandırıyorsun haha..Neyse abi ben deli gibi kadını kesiyorum kahkülü var böyle yanlar orantısız mesela sol kısım daha uzun filan ne diyorlar tam bilmiyorum ama mest oldum amına koyim..Ayak parmaklarını inceliyorum,terliğine nüfuz etmiş topuk izine bakıyorum delirdim ben aşık oldum yani..
-O kadar anlatıp aşka bağladı elemana bak birader ya bi' gözünle sikmediğin kalmış olum..
-Lan anlatamadım tam yani aşık oldum olum, öyle becerme hissiyatı filan yok gözlemlerimi anlattım sadece..Benim kafa gitti abi bir yandan çevreye bakıyorum kestiğim anlaşılıyor mu diye sonra hemen hatuna dönüyorum,nazar boncuklu kolye filan bakıyor..Sonra amcaoğulları geldi işte sulu sikko sikko şakalar, girdiler koluma gittik ordan moruk..Yemek yerken aklımda, abi pansiyona döndük uyuyamıyorum amına koyim, o keskin hatlı suratı aklımdan çıkmıyor..Elmacık kemiklerine avuçlarımı gömmek istiyorum abayı fena yaktım..Neyse kral ertesi gün biz peynir tenekelerini yavaştan aldık elimize koltuk altımıza filan dolaşıyoruz sahildir kasabadır..Baktık bir kafe var böyle geniş sahilin üstünde, dediler buraya bir soralım..Sordu bizimkiler, sağolsun adam anlayışlı çıktı masa masa dolaşıyoruz reis..Ekip olarak ayrıldık benle Mesut yani amcaoğlu, ikimiz dolaşıyoruz, diğer 2 amcaoğlu da birbiriyle dolanıp satmaya çalışıyor..Mesut bir masaya yöneldi 3 kız oturuyor işte şişko mişko bişeyler dedim kesin satarız amına koyim..Mesut başladı işte açık tenekeden dilim kesti verdi bunlara beğendiler filan sonra o sırtı dönük hatuna uzattılar o yedi beğenmedi bozuk bu ya dedi..Olur mu ablacım diyip tenekeyi bir kucakladım abi ananı sikeyim..
-Noldu lan ?
-Aga tenekenin kapak sızdırıyormuş genleşmiş mi ne sikim olmuş bu hatunun kafaya bir aktı abi..Minik peynir tanecikleriyle birlikte altta kalan peynir suyu hatunun saçından ensesine sırtına beline her yerine girdi..
-Hahahaha vay amına koyim hahahahahaha gözümde canlandı ananı sikim ahahahaha ee sonra noldu lan hahaha ?
-Esas bombayı bilmiyorsun oğlum..Hatun yüzünü bir döndü...
-Yaaa siktir git ya hahaha yapma bunu bana..
-Yemin ediyorum sana..Elim ayağım boşaldı..Ya siz gerizekalı mısınız diye bir haykırışı var direkt soğudum amcık ağazlıdan..Böyle berbat bir ses olamaz..Şunu anladım ki bir kadın ne kadar güzel ve çekici olursa olsun ses önemli bişey..
-Hahaha Allah belanızı versin ya hahaa lan iyi güldüm..
-Hahaha mekan sahiplerine ayrı bize ayrı sövdü zor kaçtık ordan..Gerçi iyi peynir sattık moruk bi 7 teneke filan kalmıştı..
-Amcık deminden beri edebiyat parçalıyorsun bide yok yuvarlak meme yok küt saç hep benim laflarım..İşte kardeşinin ideal profilli hatunlarına sulanırsan böyle dökersin peynir suyunu hahaha..
-Hahaha öyle oldu valla ama napalım olum yaşayacağımız varmış yaşadık işte, o sıcakta da ne kokuyodu peynir suyu var ya hahaha..
-Hahaha hamama bile gitmiştir hatun, sağol lan moralimi yerine getirdin iyi güldük be..
-Asıl sen sağol lan aslan kardeşim benim..



Biraz daha sohbet ettik gardaşımla sonra hava aydınlanınca ben müsade istedim o da tamam yatarım ben de o zaman dedi..Çıktım evden, ağır adımlarla yürümeye başladım..Oksijeni sömürüp ciğerlerimle sikiştirdim..Monte'den bir dal yaktım, kargaların seremonisine kulak kabarttım, serçelerin ürkek manevralarıyla ekmek didiklemelerini izledim,miskin kedilerin kuyruk sallamalarına şahit oldum.. Ağır ağır yürüdüm..Şişli Camii'nin oraya geldiğimde ezan başladı..Tüm inançsızlığımı kırarcasına koca bir Aziz Allaaahhh çektim..Sonra mı ?


Olum araba Feriköy'de, mal..



4 yorum:

  1. sizofreni dozumu aldim bu bana biriki ay yether thx oksocum

    YanıtlaSil
  2. Eskiden okuduğum her yazına inanırdım,gerçek sanırdım sonra zıttı şeyler gördükçe kızıp sana söverdim:D bir kere dmden bana oku geç işte sorgulama demiştin sorgulamıyorum ama senin harika bir baba olcağından eminim :)) her daim seviliyorsun :*

    YanıtlaSil
  3. ''ananın amcığı what the racist'' :D:DD:D:

    YanıtlaSil
  4. nerdesin lan yarrak oxo

    YanıtlaSil