29 Temmuz 2021 Perşembe

MEYUS BAKIŞLI DEYYUS

 

Giuv giuv tuf tuf tuf voiyg voiyg..


-O ne ?

-Atari,Gül Safiye abla Alamanya'dan getirmiş.

-Gül Safiye ablanı sikeyim..


Serap gördümdeki serapı dişi sanışımın üzerinden 22 yıl geçti..Bilmiyorum,belki de öyledir..Ayten'in oğlu Gökhan yine mavi önlüğünün yakasını koparmış, akşama sağlam bir sille yer,ben de onların balkonunun altından bağırışlarını dinlerim.Her cuma boncuklu tabancayla pazarcı Halil'in domateslerini deliyoruz..Acaba kaç haneye boncuklu domates giriyor ve dişi kırılan(lar) var mı ? Monte Carlo slim küllükte katran bırakmazken LD bırakıyor..Bütün şeffaf telefon kapları bir süre sonra beyaz slip donun arkasındaki bok çizgisi gibi oluyor..İğne olurken ağlayan çocuğa annesi tişörtü giydirirken köpek suratlı çocuk demişti..Bir anne kendisinden çıkana neden böyle der ? Saat 04:40 oldu,sevgiliyle latte içmelik zaman..Bütün sevgililerimi inceledim..Hepsi gerçekten çok güzeldi..Daha doğrusu hepsinde güzel bulduğum bir sürü 'mevzu' vardı..Mevzu ? Ne diyeceğimi bilmiyorum,mimik mi demeliyim ? Yani böyle hoşa giden şeyler..Ya mesela burnunu sevmeyenin burnunu,ağzını sevmeyenin ağzını severdim..Hepsi çok güzeldi,gerçekten..Çoğu zaman aksini söylesem de benim gibi bir moronla birlikte oldukları için çok şanslıyım..Uzunyol otobüslerinin tıslamasını duyan bir yılan ne yapıyodur acaba? Kirpilerin, onlara yaklaştığın zaman görünmediklerini sanıp hareketsiz kalmaları çok tatlı..Ev halkından biri tuvalete kalktığı zaman masturbasyon yaptığını görmesin diye odanın camını yapışkanlı kağıtla kaplamak güzel bir fikir..Bir arkadaşım tütün kolonyasını babasını hatırlattığı için sevmediğini söylemişti..USB'yi pcye takmadan önce internet bağlantısını kesiyorum, belli mi olur, belki karşıya veri akışı sağlayabilir..Kokusuz küllük kokutuyor,50'lik bir dul büllük kokusuyla sapıtıyor..Çakma İsviçre çakısına Danimarka bayrağı basan hintli gibi uyandım..Doğaya adaptasyon ayağına semte 7 adet yeşil papağan salmışlar ama dün biri eksikti,ölmüş olma ihtimaline ağladım..Eskiden Şişli'de tanzim vardı ve okumayı oradaki tabelalarla sökmüştüm; Apikoğlu Sucukları..


Ding Ding Tuff Tuff Voyii Voyii


-Bu gerizekalı hep böyle oynayacak mı ?

-Doğru konuş karışma çocuğa !


Hacker temalı film izledikten sonra laptopuna milyon tane sticker yapıştıran kızların çoğunun saçı küt..Parmaklarıma ceviz yağı sürüp kuka tesbih çekiyorum..Cips kuşaklarındaki kodları sms olarak atan var mı ? Bence firmalar kimse siklemiyor diye böyle kampanyalar yapıyor..Askerde intikal sonrası bademli Magnum yemiştim,3 liraydı..İzlediğim bir belgeselin sonunda kuşlar dinozordur demişlerdi ve ertesi gün muhabbet kuşu almıştım..Mehmet Efendi'nin bir fiyat standartı yok, bir yerde 9.75'ken diğer yerde 7.45..Beşinci sınıfa giderken bir gün giriş katta oturan Selvi ablanın kızı Özge'yi kömürlükte işerken gördüm ve o zaman karşı cinsin götten işemediğini anladım..Kibrit, çakmaktan sonra bulunduysa vantilatörün de klimadan sonra bulunması lazım..Yemekten kıl çıksa sofrayı deviren birinin saatlerce sevgilisinin saçlarına yumulabilmesi bence büyük bir götlük..Sabit bir yere bakıp kitlenmişken akıldan geçen binlerce kelimeyi elemekte zorlanıyorum..Şu an gözümün önünde Santiago Nasar'ın iç organlarını ellerinin arasına alıp mutfak kapısından eve girişi canlandı,Marquez çok büyük adam..Çimentodan su şelalesi yapan Youtube kanallarının sahipleri genelde hep çekik gözlü..Mahvettiniz bizi bu yüzden 5 bin TL'lik takım elbisemle ananızın amında salınmak isterim..Orta sonda koltuk altımda iki ekmekle eve gelirken İbrahim abiyi yanağında bantla görmüştüm, beze aldırmıştı..Romalı Perihan Savaş Ay'a bağlanıp küfür ediyor..Sen fakirsin Zengin Metin Belgesi'yle işin yok..Kalemtıraş jiletiyle kolu çizip limon sarısı lise gömleğine desen yapmak..Contaya sikini sıkıştıran adamlarla aynı coğrafyada solumak..Kum torbasının içinde kumaş parçalarının olması mı yoksa ilk maçta Haşim'in Lennox'u devirmesi mi daha büyük hayal kırıklığı bilemedim..Dirsekten bileğe bilezikli Hülya'nın belediyeye erzak yardımı için başvurması..Sevişirken ısırılan meme ucunun gözü kısmaya sevk etmesi..Amcacım barkodun yoksa sevk edemiyoruz..Hahahaha..Zoraki güldüm,ben zaten hep zoraki gülerim..Zargo Zoraki,kedimin adı..Gece 3'te nabzı kontrol eden psikiyatristle öpüşmek ve reçetenin arasından çıkan telefon numarası..Müstakil evimin bahçesinde Stegosaurus besliyorum ama onu eve alamam çünkü her yere sıçıyor ve karım kızıyor..July adında bir kızım var aynı annesi gibi akıllı ve güzel..Yanlış yerde çıkıp sıkışan bir alt dişim var çoğu zaman diğer dişlerimle ona baskı uygulayıp sağa sola sallıyorum,umarım düşer..Boş bardağa 6 adet buz koyduktan sonra sürahiyle suyu yavaş yavaş dökerek çatırdama seslerini dinliyorum,muhteşem..Eminönü'nde görme engelli bir tesbihçi dayı var her gittiğimde ondan tesbih alıyorum 10 TL diyor veriyorum..Peki ama ya başkaları 10 yerine 5 verip onu kazıklıyorsa ve o da bunu benden biliyorsa ? Sağ tarafımda Epson yazıcı var bazen ep kısmını atıp SON Erler Film diyerek sırıtıyorum..


Voyiii Voyiii Dıguff Dıguff 


-Kapat lan artık şunu piç..

-Ne biçim konuşuyorsun çocukla ya kendine gel !

-Sus lan amına koyduğumun karısı bide bu piçi çıkardınız başıma..

-Allah seni ıslah etsin 1 ay idare etsen nolur rezil herif..


Ben piç değilim tamam mı benim annem gelecek babam da gelecek..


-Bak bide cevap veriyor orospu çocuğu..

-Allah senin belanı versin inşallah...Tamam gel ağlama yavrum gel yatırayım seni..


O günden sonra her uyku öncesi gözlerinin önünde kan kusarak gebermesi için Allah ile pazarlık yaptı..Kimi zaman Tanrı idi kimi zaman Yaradan ama genelde Allah..Minik ellerini her göğe açışında kendisini duyduğunu ve gönderdiği meleklerin başını okşadığını biliyordu..Çoraplarını çıkartıp sağ tarafına yatarsa duası daha erken kabul olurdu..


Pazarlıkların son bulup duasının kabul olduğunu, ağızdan bir bakır tas gidip diğeri geldiği zaman anlamıştı..Her öksürükte kanlar fışkırıyor sonrasında derin nefes almalar başlıyor ve döngü devam ediyordu..Cenaze henüz cenaze değildi..Anne ve babasının geldiğini görünce onlara sarıldı ve kan kusan meyus bakışlı deyyusu alaycı bir ifadeyle süzdü, sonra da; gördün mü bak ben piç değilim dedi..


O sırada dışarıdan sesler geliyordu..Kalaycı teyzeler yağmurun altında haykırıyordu..


Özümse beni iç sesin duvarımda yankılansın..

Titresin avuçlarım sosisler salçalansın..

Yağmurda atlet giymeyen o kadınlar var ya..

Bir bir bir hastalansın..


Ani bir öksürükle fışkıran kandan fırlayan son ciğer parçası da bakır tasa düşerken,buruk bir yüz ifadesiyle annesine dönüp atlet giyip giymediğini sordu..

3 yorum: