12 Haziran 2018 Salı

BONGA BİGİ BONGO

Ecdad siken Haziran sıcağından bunalıp sahura tu haurs kala attım kendimi dışarı..Bindim arabaya terden markası numarası silinmiş gözlüğü yan koltuğa atıp usbyi takarak Allame-Gün Doğdu'yu açtım direkt..Sürdüm benzinliğe nasılsa çalışıyorum param var amına koyayım diye düşünerek fulle babacım dedim..Fulünü götünden sikiyim 230'u bayıldım ama olsun hala 500 duruyordu..Bazı yerleri cıvıl cıvıl yapan, memnuniyetsiz şirret suratlı, İstanbul'un anasını siken nüfus yoğunluğunun sorumlularını inceleyip gözlemleyerek Şişli'ye vardım..Saat olmuş ebe dürrüğü bunlar utanmadan hala dışarlarda geziyorlardı..Utanmak mı ? Niye utansınlar olum ? Utansınlar yarak kafaları ben mecbur muyum el ele tutuşanları görmeye..


Taksim yoluna sapıp oradan Aksaray'a geçtim..Sahurmuş ramazanmış dinmiş imanmış dinlemeksizin sikişin Vegas'ı yüce Aksaray..Saraya bu yüzden Aksaray demiş olabilirler diye politik bir mizah yapıp sırıttım..Sırıtık halime dikizden bakınca vazgeçtim..Her yer boştu biraz yaya dolanayım diye sikim bir yere park yaptım..İndim bir sigara yaktım ağır adımlarla etrafa bakıp dolaşırken siyahi bir bayan gelip yanağımdan makas aldı..Siyahi bir bayan..Aman Tanrı'm dedim..Bozuk türkçesi ile merraba janım dedi..Janını sikiyim bu nasıl bir aksan ? Putin Çokonat mı sikti ? Kendi ekseninde dönüp bana vücudunu sergiledi..Dehşet bir kabaete sahipti..Etkileşim oldu bir dikelme hissettim..Az ileride benim ev var gelmek ister ? dedi.. Gelmek ister ? Şimdi de HDP'li oldu amına koyim diye içimden sırıtırken takıldım peşine..Arkasından yürüyüp bu geoit götü inceliyordum..Her adım attığında aklıma Şahane Pazar'da masaya dizilen boyalı su dolu kadehlerin sallantısı geliyordu..O kadar nazik bir göt titretmesi..


Aklımdan şöyle yatıracağım böyle bayıltacağımlı fanteziler geçirirken geldik janım dedi..Otel gibi bir yer sikim bir mahalle..2. kata çıktığımızda kapıda siyahi bir at dürrüğü belirdi..Afrikanvari bir aksan konuştular sonra bu dürrük hasan benimle brofist yaptı..Ne oluyor lan beni mi sikeceksiniz ? Gangbang mi olacağız diye düşünüp bir korkuya tutuldum..Sonra çantamda yeni aldığım Sarsılmaz'ın olduğunu farkedip biraz rahatlasam da sıkacak götümün olup olmadığını düşünüp gene korktum..Beni sikmeleri ilk tercihim olabilirdi en azından sadece götten olurdum..Düşünce fırtınalarında boğulurken epey terlemişim koluma sildim alnımı..Hatun 100 lira peşin janım dedi..Alla alla dedim içimden 100 TL ? Nice çöpler 150 hatta 200 derken bu götün maradonası neden 100 demişti ? Parayı uzattım aldı ve direkt yatağın üstüne çıkıp domaldı..Eveeeettt dedim şimdi işin rengi belli oldu neden 100 liraymış anlaşıldı..Ya yeğenim halat kalaylanmadan dudaklar fıskiyelenmeden bu tavrınla nereye varmak ne yapmak istemektesin ? Hele gel buraya bıremın diyip kafasını tuttum ve 50 daha janım dedi..Ya sikerim babacım ellini de yüzünü de diyip verdiğim 100 lirayı geri alıp oradan çıktım..Şaka lan şaka 100'ü aldığım doğru ama karşılığından 200 verdim..Gözlerindeki memnuniyet amına götüne sıçramış olacak ki arka planda Waka Waka çalıyormuşcasına dans edip fermuarımı açtı..



Afrikalı olduğundan emindim artık..Vuvuzela çalmıştı bu ağız başka türlü göz çukurlarım çiftetelli oynamazdı..1.5 ayda 17 kilo vermiş olmamın rahatlığıyla artık sikimi net görebiliyordum..O da büyümüştü ama bu vuvuzela virtüözü yaptığı ağız çalımlarıyla yok ediyordu..Nasıl bir beyin şimşeği çaktıysa spordan şişen kollarıma da güvenerek bu götler şahını kündeye alıp çevirdim..Hihih hahay ovv filan derken yüzüstü bastırıp ansızın bir giriş yaptım..Kollarımı boynuna dolarken kulak memelerini de ufaktan ısırıyordum..Bu sahneyi cCeyms Diin filminde görmüştüm lakin daha ilerisini yapmaya performansım yeterli değildi..Sadece onun 50 dakikalık filminden 10 saniyelik bir kareyi yapıyordum..Zayıflamak muazzam bir olaymış..En son bu kadar hızlandığımda askerdim ve daha zayıftım..Şimdi ise hareket hızıma şaşırıyordum..Gaza gelip daha sert ve hızlı girişler yapıyordum..Sağ kolum diş iziyle doldu..İşte o zaman rol olmadığını anlayıp tüm gücümle bastırdım..Gözlerim kapanır gibi oldu başımın sağ arkasında bir acı hissettim ve son bir darbe daha yaparak şampanyayı patlattım..Böyle bir patlayışı daha önce hatırlamıyorum..Kahkaha atmaya başladım ve ağzımdan direkt ; ''bonga bigi bongo'' diye sikimtrak bir kelime silsilesi döküldü..Siyahi patates nefes nefese bana ne diyon yarram der gibi bakarken ben kahkahalar atarak ''bonga bigi bongo'' diyordum..Sonunda yataktan yere yuvarlandım ve sırtıma kırmızı 38 numara gezerin tokası saplandı..Köpek gibi canım yanmasına rağmen hala kahkahalar atarak ''bonga bigi bongo'' diyordum..Kalp krizi geçirdiğimi düşünmüş olacak ki üstüne bornozunu geçirip dışarıdaki kara dürrüğü çağırdı..Hey hey iyi misin diyordu..Kendimi toplayıp ayağa kalktım iyiyim dedim..Siyahi bir bayan,siyahi bir erkek ve ben beyaz çaklıt dalımla daşşağımla bu manzaraya eşlik ediyordum..En kral picasso tablosunun amını selametini sikiyim bundan daha kral bir görsel dünyada yoktur..Cuckold kategorisi gibi..Karısını sikemeyen beyaz erkek eve zenci çağırıyor full hd izlelere konu olacak cinsten..Tabii bu konuda sikici olan bendim..


Tası tarağı topladım yüzüme su vurup dışarı attım kendimi..Ayak parmaklarımdan enseme kadar esen rüzgarı hissedebiliyordum..Öyle bir tatlı rüzgardı ki bir ara ayaklarıma bakıp lan ayakkabıları unuttum mu nedir diye söylendim..Eee araba nerde ? Nerdesin amına koyduğum evladı..Kumandadan basıp ışıkları kestim ama yoktu babacım yanmıyordu hiçbiri..Kaldırıma oturup ağlamaya başladım..Nasıl bir psikoloji lan bu ? Koskoca adamsın yarrağım..Mal gibi ağlıyordum..Şampanya patlatırken bahçe hortumu gibi savrulan sikimle katıla katıla gülen ben, 15 dakika sonra yarısı sarı yarısı beyaz bir kaldırım taşına oturup ağlıyordum..Köşeden bir polis otosu geldi beni farketmiş olmalılar direkt yanıma gelip iyi misin kardeş hayırdır dediler..Abi dedim arabam yok burdaydı..Nasıl yani sen buraya mı parkettin dediler..Evet dedim..Çekmişlerdir bilader buraya park yapılmaz tabelayı görmüyon mu dediler..Oğlum benim neden ve nasıl aklıma gelmedi bu ? Arabayı çekmiş olabilecekleri gerçeği neden gelmedi ? Gerçi benim aklıma ne geldi ki ? İnan bir sikim gelmedi belki de hıçkıra hıçkıra ağlamak istedim sadece..Abi dalgınım afedersin nereye çekmişlerdir filan derken elim yüzüm temiz düzgün yumurta gibi çocuk olduğuma ikna olmuş olacaklar ki gel yav biz seni götürelim dediler..Çantamdaki sarsılmaz aklıma geldi..Ulan Okso dedim bu yarraktan da kurtulursan sana karada daha yarrak yok ! Dua et yol boyunca şüphelenip aramasınlar..



Allah razı olsun plakadan sorgulayıp beni aracı çektikleri otoparka getirdiler..Yaşasın Türk Polisi diye haykırmak istedim..Baktım benim kara şimşeğim boynu bükük duruyor..110 lira da orda götüme girdi makbuzu veren lavuk dua et bugün hemen geldin yoksa 190-200 tutardı dedi ama umrumda olmadı..Arabama kavuşmuştum..Arabanın içinde kimse benim ramazan ramazan sikiştiğimi sonra kaldırımda oturup ağladığımı bilmeyecekti..Öyle düşünüyor ve öyle hissediyordum..Kapalı kutuda yapılanlar unutulurdu moruk..Göz önünde olan biriysen tüm kötülükleri para kapatırdı benim gibi sıradansan da kapalı kutu ve kutular lazımdı..Dünyanın kuralı bu oğlum..Kimin daha çok parası varsa onun ahlaksızlıkları, orospulukları, piçlikleri, puştlukları, ibnelikleri görmezden gelinir..Cinayet işlese bile unutulur..Ya sağlam olacaksın ya da sağlam bir sikicin olacak..Bu araba da benim kapalı kutum işte..Ufak tefek günahları,duyguları,anıları,piçlikleri,puştlukları gizleyen kara bir kutum..Daha ilerisi yok Tanrı korusun olmasın da zaten..Kan ter içinde son bir sigara yakıp kontağı çevirdim..Çok ilginçtir ki direkt radyo açıldı ve radyoda ; ''honki ponki torino çalona bimbo boriro'' diyen Faruk K. çıktı...Ağzımdaki dumanı püskürtüp kocaman bir kahkaha atarak ;



''Siktir lan yarram bikere o ; ''bonga bigi bongo'' diyip vitesi R'ye taktım...









1 yorum:

  1. ananin amina koyayim yildan yila yazimi atilir orospu cocugu zaten 4kisiyle takiplesiyosun bide utanmadan sesiz sedasiz yazi atmis gotune sok bu yaziyi sovmekten okumaya heves birakmadin vallah biz oxoinciyi ozledik!!!

    YanıtlaSil