20 Mayıs 2017 Cumartesi

ATAK-ÜL BAHAR

Orospu çocukları...

Bizi hiç anlamadılar ve anlayamayacaklar...


-Noldu lan gene ?
-Anangilin mor salkımlı amı oldu siktir git lan sende..
-Lan bana ne sövüyorsun ben naptım ?
-Hepinizin cilliğini sikeyim..


Kapı çarpılır eleman dışarı atar kendini burda slow motion girelim..Şaka la şaka yarrağım meselenin özünü kavra bak..



Büyüyoruz yaşlanıyoruz ve ölümler geliyor.. Dizinde çocukluğunu geçirdiğin ananenin haline bak lan..Elleri Katar çölleri gibi..Ne zaman gümleyecek sence ? Bikaç seneye kalmaz sırtlarsın tabutu..Niye böyle oluyor amına koyayım ? Tamam biz büyüyoruz ama onlar niye büyüyor ? Off sus lütfen bak aklıma o gerizekalı bücür kadın rapçinin sözleri gelicek.. Okul çıkışı uğradığın zaman karnını doyurup cebine harçlık koyarak seni evine uğurlayan kadın niye şimdi bu halde ? Ya da bak teyzene..Amcık ağazlı enişten dul bırakmış siktir olup gitmiş sen lise ergenliğiyle bıçağı kapıp peşine düşmüştün hani hatırladın mı ? Bak şimdi zaman akmış o hala o totoşun aldığı sikimtrak renk veren ucuz kolyeyi takıyor boynuna hahaha amına koyim ne kadar komik lan baksana ? Deden zaten gebermiş bi sike derman değildi terör estirirdi..Hangi dedem lan ? İkisi de amına koyim ikisi de orospu çocuğunun tekiydi yalan mı ? Doğru ikisini de sevmezdim benim hiç dedem olmadı ama özellikle de babamın babasını hiç sevmezdim..Bu nası cümle amcık ? Yarrağım babamın babası yani baba tarafındaki dedem..Haa..Babannemi hep döverdi lan o 87 yaşında bile yumruk atardı..Hahahahahah..Ne gülüyon sikik ? Olum ne bileyim komiğime gitti..Babannem çok çekti lan hani ananem daha rahattı en azından öbür piç içip sızardı dayağı yoktu..Bütün dedeler böyle mi lan ? Ne bilim ama reklamlarda filmlerde hep tontonlar lan sevecenler böyle torunlarını dizlerine oturtup seviyorlar filan..Marlon Brando'da öyleydi..O kimdi lan ? Baba varya ordaki baba işte..Ne babası orospu çocuğu dededen bahsediyoruz..Lan amcık Baba filmindeki adam işte büyük baba dede oluyor torunuyla oynarken ölüyor işte..Keşke benim dedem de benimle oynarken ölseydi..O zaman da suçlu sen olurdun peşinden koşturdun yaşlı adamı kalbi dayanamadı derlerdi ahahha..Hahahah haklısın bak siktiğim ülkesindeki soktuğum sülale kavramı ve bu yarrak kavramın fertleri daha o yaşta katil yaftası vururdu bana..Böylesi daha hayırlı olmuş bence..Bak ananeyle babanne hala hayatta neden sence ? Neden ? Amcık çünkü erken evlenmişler ananem 15'inde babannem ise 17'sinde evlenmiş bu ibnelerle..Bunlar 30'undaymış tabii..Ne alaka lan ölümün yaşı mı var ? Eskiden vardı bizim jenerasyon da yok..Bu ne olum sınav sistemi mi bu ? Amına çaktığım gelişen dünya globalleşen dünya ve nesiller işte en çok biz etkilendik tam teknolojinin evrilme sürecindeydik ve her şey çok çabuk gelişti o yüzden bizden önceki nesil daha sağlıklı ondan biz çabuk ölüyoruz..Ya siktir git ne anlatıyon sen..Neyi ne anlatıyom dinleme o zaman orospu çocuğu..Lisedeki Serap'ı hatırladın mı ? Ne alaka şimdi ? Alakasının amına koyim geçen feyste arattım 3 isim çıktı meğerse evlenmiş 2 soyad kullanıyor..Vay amına koyayım sanırsın iş kadını ahahah...Hahahah aynen kalorifer dairesinde pıttığına sikimi sürterdim..Soktun mu lan hiç ? Yok lan sertleşmiyordu..Kalıbını sikiyim ben olsam köklerdim ahahah..Ya siktir git en son köklediğinde gördük..Neyse onu bunu boşver ne diyoduk lan biz ? Ölüm diyoduk herkes ölüyor..Heh en büyük sorunumuz ne biliyor musun ? Neymiş ? Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamamız..Vay ammına koyim vay ki ne vay..Noldu lan ? Ya kardeş sen ne şair ruhluymuşsun sen mi buldun bunu ? Hee ben buldum sanırım yani görev dönüşü teçhizat toplarken düşündüm bunu..Nefes alıyorsan hala bir şans vardır..Bu ne şimdi sen mi buldun ? Yoo biyerden duydum ama hatırlamıyorum zaa..Amına kodumun evladı zaalama başımda ölüm diyorum öleceğiz diyorum..Olum ölümün şekli önemli şekli..Ölümün bile hayırlısını arıyoruz..Ee arayacan tabii amıcık kim yanarak ölmek ister kim kameralar karşısında başı kesilerek ölmek ister ? Ben şahsen uykumda ölmek isterdim moruk en temizi uyuyon uyanamıyon ohhh mis..O da riskli abi sabah ne olacağını bilmiyorsun belki süper bişey olacak ama sen ölmüşsün ? Ya babacım bi siktir git benim anlatmak istediğim farklı acısız ölüm diyorum..Senin çekmeyeceğin acıyı arkandakiler çekecek ama ? Benim kimsem yok olum..Nasıl yok lan anan,baban,ananen,babanen,teyzen ve en önemlisi karın? Çocuğun ? Senin ananı avradını sikiyim son ikiyi niye saydın he orospu çocuğu onları niye karıştırıyorsun ? Yaa işte gerçekler göte girer ..Sen de Ben'sin orospu çocuğu sen niye böyle diyorsun sen de bensin ben senim yalan mı lan konuşşsana orospu çocuğu !


Yorulmuş beyin...Sıkılmaktan yorulmuş dişler...Sızlayan çene kemiği..Ağaç gövdesinden yavaş yavaş kayan sırt..Sırta batan çalı çırpı..Toprağı yumruklarken kırık Tuborg şişesinin kanattığı sağ el..Sol göz seyirirken sağ gözden akan yaş...


Mükemmel bir final sahnesi değil mi ? Süper reyting yapar amına koyayım..Dönüyor mu başın ? Böyle düşecek gibi oluyorsun değil mi ? Denesene ayağa kalkmayı ? Yarrağımı kalkarsın..Sol avucun buz tutmuş..Kalbin mehteran..


Hişşş sakin ol devamı geliyor kıpırdama derin nefes alma yavaş yavaş al sakiiiin...


Köpek gibi yaşayacaksın orospu çocuğu..Köpek gibi çalışacaksın..Ayakların şişmiş eve geleceksin karşında bir tane güler yüz bulamayacaksın..Karın ayrı konuşacak çocuğun ayrı konuşacak..Sikimtrak android telefonu eline alıp odana geçeceksin arkadaşlarının sosyal medyada paylaştığı sahte mutlu tablolara bakıp iç geçireceksin..Asker arkadaşın Cevdet ailesiyle rakı sofrasında bir foto paylaşmış hadi beğen ezik piç..Sonra karın gelecek uyuyacağım hadi yeter artık diyecek ordan kalkıp salona gideceksin bu sefer de oğlun kovacak..Fare gibi mutfağa sineceksin..Önünde duran sürahiye bakacaksın arkandaki ekmek poşetine selam çakacaksın balkon camından o sikilesi suratının yansımasına bakacaksın ve diyeceksin ki Allah'ım beni al..Tanrı'm diyeceksin..Tanrı'm..Yaratıcım,Rabbim..Nolur beni al dayanamıyorum artık..


Çantanın ikinci gözünü aç..Çıkar Xanax'ı kır yarımını at ağzına arka gözde de su var yumul..Kapa gözlerini ensende ağacı hisset kim bilir kaç yaşında ama hala ölmemiş..Bak sapsağlam ayakta duruyor sen kaçındasın ? Muhtemelen 30'lu yaşlardasın..Bak Xanax etkiyi gösteriyor ne güzel kikirdiyorsun..Noldu ölüme ? Önünden 40 tabut kalksa engeller mi gülüşünü ? Bu kısa süreli rahatlık yeter mi ömrüne ? Ne işi ne karısı ? Cama yansıyan silüet nerde ? Allah ? Tanrı ? Noldu nereye gitti herkes ? Kulağındaki çınlama dışında herkes gitti..İyisin iyi bişeyin yok..Dokun çimlere ne kadar yumuşaklar değil mi piç ? Ayak parmaklarını yukarı kaldırıp indirmek zevkli değil mi ? Mutlusun lan işte tadını çıkar..Elini sok pantolunun içine göt kıllarını kıvır döndür..Taşşağını avuçlayıp kokla mest ol bu esansla ! Sonra ?


Göğsünde gildan böceğini görüp ansızın sıçrayıp üstünü silkeleyerek ayağa kalkacaksın..İyi ki kulağıma kaçmadı diye sevinip ohhlayacaksın..Ee dönüyor mu başın ? Geçti değil mi? Kalp atışların nasıl normal bak..Ellerini beline koyup havaya baksana ne temiz bir bahar havası değil mi ? Beynindeki bunca düşünceyi bastırmak için bu boka mahkum musun ? Her götün sıkıştığı zaman yarım yarım kırıp içtiğin bu bok nasıl mutlu ediyor değil mi seni ? Telefondaki zilyon tane cevapsız çağrı sikinde değil..AMA bu 6 ay ile 1 yıl süren rahatsızlığın yakında geçecek olması, köpek gibi yaşayacak olmanı değiştirmeyecek..


Kaybedenlerdensiniz orospu çocukları en başta seçilmişsiniz ne kadar acı varsa yaşayacaksınız..Siz Tanrı tarafından kodlanmış acizlersiniz..İbadetleriniz bile bu sonucu değiştirmeyecek ! Bu coğrafyada ''ıngaa'' diyerek çilekeş varoluşunuzu başlattınız..Şah damarınıza Azrail Parlıament basana kadar keyfini çıkarın...



-Abi ?
-Efendim ?
-Her şeyi anladım da bu gildan böceği ne ya ?
-Ahahahaha kiraza dalan anlar... !

3 yorum: