21 Ocak 2014 Salı

KIRINTILAR

-Selamu aleyküm..
-Ooo bayadır kayıptın hayırdır ?
-Seni böyle uzanmış düşünürken gördüm bi geleyim dedim ahaha..
-Hoşgeldin..
-Eyvallah az kay bakim yanına geleyim..
-Lan olum muhabbet uzasın diye sikimtrak şeyler söylüyosun amcık sen bensin ben senim zaten içimdesin beynimdesin daha ne yarrama kay geleyim diyosun amacın ne hoşuna mı gidiyo kendine sövdürmek..
-Ahahahahaha işte buuu...İşte buuu...Tam zamanında gelmişim gene kaşlar çatılmış sol kaş daha bi yukarda beyimiz atarlı..
-Beyinin amına koyayım..
-Ahaha noldu gene anlat bakayım nedir bu sinir ne düşünüyorsun ?
-Bi sik düşünmüyom klasik depresif zamanlar işte..
-Sana bi hatun lazım moruk düzelmeye ihtiyacın var ahah..
-Lan siktir git ne hatunu amına koyim hem bundan öncekiler neyi düzelttiki sonra gelen düzeltsin saçma saçma konuşuyon be..
-Niye öyle diyon lan şuan yanında bi hatun uzansa başını göğsüne koysa saçlarını okşasan öpsen koklasan fena mı olurdu..
-En sevdiğim şey olum bu sevgiliyle yapılan en kral aktivite bence lan bu ahaha o değil de niye şimdi söyleyip canımı sıkıyon he..
-Ahaha olum düşünsene lan böyle başı göğsünde tamam mı yumuyon dudaklarını kafasına saçları içinde kayboluyon kokusunu içine çekiyon sağ elinle sırtını okşuyon filan..
-Gaz mı çıkarıyom lan ibne sırt okşaması nedir ahahahaha...
-Senin ben amına koyayım romantizm düşmanı orospu çocuğu ahahaha...
-Güzel olurdu lan..Hak verdim şimdi sana..
-Değil mi..Değil mi..O bebekler gibi mışıl mışıl uyurken izlerdin her hareketini incelerdin her zerresini..
-O beni inceler miydi lan sence..
-İncelerdi tabi lan..Neden incelemesin severdi seni o da öpüp koklardı..
-Sanmam lan kimse sevmedi beni amına koyim..Sevemedi lan kimse,sevdiremedim kendimi hiçbirine..
-Hem haksızlık hem nankörlük ediyorsun la ibne..Öyle olmadığını ikimiz de biliyoruz, gözlerini doldurmak için söyleme şunları..
-Öyle ama lan,bak yarrak gibi yalnız başıma uzanıyorum bak bak görüyon mu bak..Hangisi burda amına koyim ? Göğsümün üzerinde hangisi var lan ?
-Kalbinde hangisi var beyninde hangisi var sen önce bunun cevabını ver yarram..
-Hiçbiri la hiçbiri amına koyim..Erittim hepsini..Beynim bidon düşünceler asit oldu yok etti hepsini..
-Peki kalbin ? Kalbin ne oldu ?
-Hatırlıyon mu lan küçükken haylayf vardı salonda halının üzerine oturup şapırdana şapırdana yerdim..
-Hee hatırladım nolmuş..
-Hani sonra halıya dökülürdü kırıntılar hep..
-Eee..
-Annem gelir kızardı sonra gelip süpürürdü..
-Eee yarram eee..
-İşte kalbim annemin elindeki o el süpürgesi oldu lan..


O'nlardan kalan kırıntıları süpürüyo..

Yavaş yavaş..

Takıla takıla..

Söylene söylene..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder